ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door joebar83
#382556
Beste ARA leden.

Op 18 September hebben we weer een ritje te verrijden. Ditmaal starten en eindigen we bij onze adverteerder Van den Burg motoren uit Eindhoven.

Erik van den Burg heeft voor deze dag demomotoren geregeld waarop wij van ARA kunnen proefrijden.
Het gaat om de modellen Tuono 660 2x en de RS660 1x.

De route is gemaakt door Han

We verzamelen tussen 10:00 en 10:30 waarna de route kan starten.

Rij je mee!!! Meld je even aan in de Agenda!!

Met vriendelijke groet,

Pim Eventcommissaris ARA
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door joebar83
#382568
The Marshall schreef:
25 jul 2021, 16:45
Heb me ook al bij van den Burg ingeschreven voor een demo Tuono 660 :kwijl:
Goeiemorgen Jos

Ik wist niet dat dat kon van te voren inschrijven voor een demofiets :kwijl: :kwijl:
Mag ik dan de jouwe mee nemen deze dag?? :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl:
Avatar
Door FerBa
#382854
Shiver750 schreef:
7 sep 2021, 18:45
Graag ontvang ik na afloop van de dag een verslagje en hopelijk wat leuke sfeerfoto's. Dan zetten we die in het clubblad :friends:
Alvast dank
Wanneer rijden jullie weer eens een rit mee?
Avatar
Door FerBa
#382912
Okkie26 schreef:
15 sep 2021, 18:08
Als ik dan onderweg met iemand ruil, dan moet diegene wel op een 'groene' motor rijden...
Is wel een dingetje natuurlijk... ;D
Buiten het eventuele wisselen is er wel een ander dingetje, er moet wel iemand voorrijden met navigatie voor de route... ;)
Maar goed, dat zien we morgen wel! He word in ieder geval goed weer!
Tot morgen!
Avatar
Door Han
#382917
Gisteren hebben we een enorm leuke dag gehad dankzij goed gezelschap, mooi weer, een schitterende route maar vooral dankzij Van den Burg Motoren die een perfecte ontvangst verzorgden en demo motoren ter beschikking stelden vanuit hun schitterende pand in Eindhoven. Bedankt Van den Burg! #aprilia #piaggiobenelux #vandenburgmotoren #RS660 #Tuono660
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door FerBa
#382918
Was weer een top dagje luitjes!
Super gereden op de demo Tuono 660 met Quickshifter van Van den Burg.....man wat een geweldige stuurfiets is dat! :kwijl: Vanaf de eerste meters voelde alles vertrouwd alsof je op je eigen fiets reed.
Ben bijna in staat om mijn Tuono in te ruilen.... ;D
Na de lunchstop geruild met Dennis, hij op de Tuono ik op zijn OerMille, ondanks dat het als thuiskomen voelde, was de zithouding toch wel weer even wennen...nu weet ik zeker dat ik geen sportfiets meer op straat ga nemen. ^-^

Chris en Han bedankt voor het voorrijden en Van den Burg bedankt voor de gastvrijheid met lekkers bij de koffie bij aankomst en fris bij terugkomst.
En als klap op de vuurpijl een mooie goedgevulde Goodiebag als afsluiting. :ok:
Avatar
Door Okkie26
#382919
Ik heb het grootste deel van de dag op de Tuono 660 zonder de quickshifter gereden,

Dinsdag heb ik een afspraak in het ziekenhuis.





Om die grijs van mijn gezicht te verwijderen.
Avatar
Door FerBa
#382929
Kunnen we dadelijk de clubnaam veranderen in Aprilia 660 Riders..... ;D

Word ook betalend lid van de ARA!