ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door joebar83
#382555
Weer een rit die start bij 1 van onze adverteerders.
En deze keer is dat Chromeburner uit Nieuwkuijk.

We verzamelen rond 10:00 en de rit kan gestart worden vanaf 10:30.

Het einde van deze rit is ook bij deze adverteerder dus kan je nog wat nieuws scoren voordat je naar huis gaat!!

Dus rij je mee!! meld je even aan in de Agenda!!

Is er iemand die nog voor mij de route kan nakijken?? ik krijg het begin en eindpunt niet goed! -> CK: aangepast, zie nieuwe versie hieronder.

Gr Pim Algemeen bestuurslid en Eventcommissaris ARA

Route (aangepast door Chris):
Chromeburnerrit 2021_CK.gpx
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Chriz86
#382592
Top geregeld Pim. Ik heb de route al even nagelopen en aangepast in begin- en eindpunt. Ik zag ook dat er en paar punten eigenlijk op de verkeerde kan van de weg staan of op een rotonde, die heb ik ook aangepast.
Daarnaast is de weg tussen vliegveld Eindhoven en woonwijk "Nieuw Acht" veranderd zie ik. Zoals de route loopt kent alleen Google maps en TomTom de weg, de andere kaarten geven aan dat je zo niet kunt rijden en sturen je eromheen.
Ik heb voor de zekerheid een routepunt iets opgeschoven naar een punt verderop, afhankelijk van je navigatiesysteem stuurt hij je anders maar kom je wel weer op hetzelfde punt uit en rijdt richting Oirschot.
Aangepaste versie in de openingspost.
Avatar
Door joebar83
#382612
Chriz86 schreef:
28 jul 2021, 20:36
Top geregeld Pim. Ik heb de route al even nagelopen en aangepast in begin- en eindpunt. Ik zag ook dat er en paar punten eigenlijk op de verkeerde kan van de weg staan of op een rotonde, die heb ik ook aangepast.
Daarnaast is de weg tussen vliegveld Eindhoven en woonwijk "Nieuw Acht" veranderd zie ik. Zoals de route loopt kent alleen Google maps en TomTom de weg, de andere kaarten geven aan dat je zo niet kunt rijden en sturen je eromheen.
Ik heb voor de zekerheid een routepunt iets opgeschoven naar een punt verderop, afhankelijk van je navigatiesysteem stuurt hij je anders maar kom je wel weer op hetzelfde punt uit en rijdt richting Oirschot.
Aangepaste versie in de openingspost.
Super bedankt voor het nalopen van de route :ok: :ok: :ok: :ok:
Avatar
Door FerBa
#382639
Henk RS 250 schreef:
3 aug 2021, 08:09
Ik kan dat route bestandje helaas niet bekijken op de pc of foon, iemand een tip?

Mss dat ik aansluit, en anders have fun en stay safe!
Basecamp of MyRouteApp downloaden Henk.
Avatar
Door Henk RS 250
#382642
Ferry, thanks. Heel lang geleden een tijdje met die antieke navigatie van Jelmer (wie kent hem nog) lopen stoeien. Dat basecamp zegt me vaag nog iets. Tijd voor een opfrisser dus. :)

Mijn Garmin hardloop apje pakt hem net binnen, bedankt voor de tips.
Avatar
Door Henk RS 250
#382657
Gezellig!!

De meeste ARA ritten zijn een soort van Targa Florio, aan het eind van het seizoen wordt diegene die steeds als eerste terug is bij het eindpunt beloond met de ARA wisselbeker :)

Meestal zit er wel een lunch bij, Joe Bar, waar happen we??
#382659
Het lunchen staat volgens mij niet als vast punt in de route vermeld. Meestal bepaalt de voorrijder dit. Als we met meerdere groepen zijn proberen we bij hetzelfde restaurant uit te komen. Dit lukt niet altijd i.v.m. verschil in rijsnelheden, route, etc.
Tot zaterdag!

Groeten,
John
Avatar
Door FerBa
#382670
Luitjes, tot morgen!
Wordt voor degenen die wat willen aanschaffen nog stevig doorrijden gezien de lengte van de route.... met lunchpauze ergens bij de zuiderburen heb ik het vermoeden! ;D
Door RSVFr@nk
#382673
Hey luitjes, was een mooi ritje. Ik ben weer veilig thuis gekomen. Net op tijd, komt hier nu met bakken naar beneden.

Hopelijk arriveren jullie ook allemaal weer veilig thuis. Bedankt voor het voorrijden Ferry en tot de volgende keer allemaal :bye:
#382675
Zo weer thuis. Helaas niet droog gehouden Echter, de gore tex is top :ok:
Ferry bedankt voor het voorrijden en Chromeburner voor de hartelijke ontvangst met worstenbroodjes. En als verrassing een Goody bag :ok:
Bedankt voor de gezelligheid allemaal :friends:.
De route was prima. Veel mooie huizen gezien.
Avatar
Door DNNZ
#382677
Ook van mij uit dank voor de organisatie, ChromeBurner voor de gastvrijheid en m'n ontbijt ;D, Ferry voor het voorrijden en iedereen voor de gezelligheid!
Slechts een buitje aan het begin van de rit, maar daarna ruim voldoende zon om weer op te drogen. Alleen 10 minuten voor thuiskomst nog een toegift van de weergoden om toch nog als een verzopen kat thuis te komen :wobblesign: gelijk thuis de douche ingestapt :yes: Tot de volgende keer :bye:
Avatar
Door FerBa
#382678
Was een leuke rit met een nieuwkomer, welkom Lucas, bij het begin inderdaad even een plensbui over ons heen gehad, maar voor de rest droogverlopen. Bij de lunch lekker in het zonnetje gezeten met gevleugelde "bewaking " voor de helmen! :laugh:
Bij het vertrek naar huis hebben we(John, Henk en ik) ook een plensbui gehad, voor de rest droog thuisgekomen op een paar spetters na de laatste km's.

Chris bedankt voor het maken van de route.
Chromeburner bedankt voor de gastvrijheid, lekkere worstenbroodjes en de Goodiebag.
En uiteraard iedereen voor de gezelligheid. :friends:

Tot de volgende rit! :victory:

Word ook betalend lid van de ARA!