ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door DNNZ
#382492
Zijn de wegen inmiddels al een beetje schoongespoeld? Ik zie dat jullie in het zuiden inmiddels al twee dagen bezig zijn, maar zaterdag gaan we wel rijden natuurlijk :wobblesign: ;D ;D ;D
Avatar
Door FerBa
#382499
DNNZ schreef:
14 jul 2021, 14:07
Zijn de wegen inmiddels al een beetje schoongespoeld? Ik zie dat jullie in het zuiden inmiddels al twee dagen bezig zijn, maar zaterdag gaan we wel rijden natuurlijk :wobblesign: ;D ;D ;D
Waterski's onder de voorband en achterband monteren, schoepen op de achterband en gaaaaaan...... 8) ;D
Door Madman59
#382515
Afmelding mijnerzijds. Voel me er niet goed bij naar een rampgebied te gaan. Doneer m'n benzine en lunchkosten wel op giro 777.
Laatst gewijzigd door Madman59 op 16 jul 2021, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
#382519
Madman59 schreef:
16 jul 2021, 07:14
Afmelding mijnerzijds. Voel me er niet goed bij naar een rampgebied te gaan.
Begrijpelijk, maar, niet heel Luxemburg heeft wateroverlast, we kunnen eenvoudig om Vianden heen, komen ook niet in de buurt van Echternach.
Ik heb net met Hotel Bellevue en Hotel Petry contact gehad, de situatie is kalm, de Our is terug in haar bedding en beide hotels zijn gewoon open en we zijn welkom.
Avatar
Door FerBa
#382529
Was weer een lekker dagje sturen in het Luxemburgse met goed gezelschap! :friends:
Jos bedankt voor de mooie route en iedereen voor de gezelligheid! :ok:
Ik neem er nog één:
IMG-20210717-WA0001.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Han
#382530
Ja was top :kwijl: Jos bedankt voor organisatie. Waarom er niet meer mensen meerijden is mij een raadsel. Luxemburg is super om heerlijk door te cruisen :tease:
Avatar
Door FerBa
#382594
Vandaag fanmail ontvangen van het Luxemburgse CIJB!
Na meet correctie 100kmh, waar 90 is toegestaan. €49,-! :police:

Is ook gelijk een primeur, mijn eerste snelheidsovertreding tijdens een ARA-rit! ;D
Avatar
Door robz
#382601
FerBa schreef:
28 jul 2021, 22:15
Vandaag fanmail ontvangen van het Luxemburgse CIJB!
Na meet correctie 100kmh, waar 90 is toegestaan. €49,-! :police:

Is ook gelijk een primeur, mijn eerste snelheidsovertreding tijdens een ARA-rit! ;D
goedkoop debuut ;)

bevalt goed die tuono??
Avatar
Door FerBa
#382613
robz schreef:
28 jul 2021, 23:38
FerBa schreef:
28 jul 2021, 22:15
Vandaag fanmail ontvangen van het Luxemburgse CIJB!
Na meet correctie 100kmh, waar 90 is toegestaan. €49,-! :police:

Is ook gelijk een primeur, mijn eerste snelheidsovertreding tijdens een ARA-rit! ;D
goedkoop debuut ;)

bevalt goed die tuono??
Zekers! :yes: :kwijl:

Word ook betalend lid van de ARA!