ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Henk RS 250
#382006
Het is misschien erg vroeg, na de races in Mugello heb ik met Birdy het idee bedacht om volgend jaar een trip te maken naar de races in Mugello, zelf erheen rijden, desnoods de motor op de aanhanger, vliegen en iets huren ter plaatse, met een camper, nog geen idee hoe het gaat.

En de RS GP rijders aan te moedigen (Misschien met Dovi).

Is er animo voor om met een aantal ARA race fans die kant op te gaan volgend jaar rond deze tijd?

Zo ja wil ik best iets organiseren, overnachtingen/tickets en dergelijke.

Laat maar weten!!
Avatar
Door Henk RS 250
#382016
Thanks, ik zal het bekijken.

Je kan ook met een camper langs het circuit bivakkeren geloof ik.

La Futa ligt iets van 20 km van het circuit. Uit ervaring weet ik dat voor een race weekend daarheen vliegen en een paar dagen een camper huren het handigst is. Liefst in de directe omgeving van het circuit op een camping of iets als Jan en Bertha, en een bromfietje of vouwfiets voor van en naar het circuit.
Laatst gewijzigd door Henk RS 250 op 31 mei 2021, 09:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Henk RS 250
#382017
Capo dei Capi schreef:
30 mei 2021, 18:25
Goed initiatief Henk :ok:

Een goedkoop hotelletje op rijafstand circuit moet te regelen zijn.

John, thanks.

Ik vrees dat goedkope hotelletjes in de buurt van een MotGP race lastig te vinden zullen zijn. Of je moet heel vroeg iets reserveren, dan nog zal het niet budget zijn.
Avatar
Door robz
#382097
Leuk

I am in

Overigens heb ik ooit eens gelogeerd in een agriturismo op ca 80 km van het circuit... die hele regio zit volgeboekt! :angel:

Word ook betalend lid van de ARA!