ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Henk RS 250
#381729
Om een gouwe ouwe weer eens uit de mottteballen te halen, het legendarische rondje Rotterdam E.O.

Ideeen, suggesties, data, roep het maar. Zodra de winter en het regenseizoen weg zijn lijkt het me leuk om af en toe de omgeving onveilig te maken. Uitzicht op beter weer, aangename temperaturen en geen regen is er pas na het pinkster weekende helaas.

Woensdagavond 26 Mei, verzamelen bij Texaco Jaques Dulithweg, 18.30 als eerste poging.
Avatar
Door FerBa
#381744
Leuk Henk,
Ik ben erbij, wel ovb van weer en werk.
Avatar
Door Henk RS 250
#381786
Voor mij ook een ovb, het blijft maar herfst volgens de weerberichten, en ik moet dinsdag 25 de eerste corona prik. Als het de dag daarna gaat en droog is gaat ie door, zo niet zaterdag ochtend 29, 10.00 uur dezelfde plek.

Of anders als anderen op een ander moment willen rijden, gooi er maar een datum in!
Avatar
Door DvY
#381797
Henk RS 250 schreef:
20 mei 2021, 08:43
5 Juni ben ik een weekendje weg voorafgaand aan de circuitdag in Assen 7 juni.

Maar rij gerust het rondje :)
Doen we vrijdag avond 4 Juni! haha
Avatar
Door FerBa
#381829
Henk RS 250 schreef:
19 mei 2021, 10:54
Voor mij ook een ovb, het blijft maar herfst volgens de weerberichten, en ik moet dinsdag 25 de eerste corona prik. Als het de dag daarna gaat en droog is gaat ie door, zo niet zaterdag ochtend 29, 10.00 uur dezelfde plek.

Of anders als anderen op een ander moment willen rijden, gooi er maar een datum in!
Zaterdag 29 zit ik in Limboland Henk, dan is het rondje Limburg!
Weer voor woensdag is ook niet denderend idd. We wachten nog ff af.
Avatar
Door FerBa
#381858
Ga gezellig mee of is je voorvork nog niet klaar?
Avatar
Door Henk RS 250
#381886
Ferry,

F onder voorbehoud, het is komend weekend ook Mugello GP, wil dar ook niets van missen, en best wel lang rijden. Van Weert naar Heerlen en ook nog terug toch? Best wel een lange zit op de mille.
Avatar
Door FerBa
#381904
Henk RS 250 schreef:
24 mei 2021, 18:57
Ferry,

F onder voorbehoud, het is komend weekend ook Mugello GP, wil dar ook niets van missen, en best wel lang rijden. Van Weert naar Heerlen en ook nog terug toch? Best wel een lange zit op de mille.
Ja, is best wel wat km's die dag! Ik hoor wel wat je doet via een Appie!

Gezien de weersverwachting voor morgen laat ik het rondje aan mij voorbij gaan!
Hopelijk volgende keer beter weer!
Avatar
Door Henk RS 250
#381908
Ik ga vanavond ook niet, na de prik even een paar dagen niets.

Mss zaterdag middag f een rondje door de binnenlanden, na de MotoGp Q2 uitzending.

Word ook betalend lid van de ARA!