ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#381661
Verzamelen in Duiven bij Arnhem rond 10:00 bij de Mac Donalds

Degene die vanuit Limburg komen ivm hebben al een paar stuur uurtjes erop zitten de rest kan aansluiten voor een mooie rit door twente, de achterhoek, salland eindigend in Dalfsen.
dalfsen.jpg
Heb je zin een stukje mee te sturen? Meldt je dan hier.

Deelnemers:
Rob Z
Dennis
John
Chriz
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#381684
Ik ga kijken of dit ritje in de planning past en savonds een hapje mee eten zoals John zegt lijkt me ook meer dan gezellig!
De dag ervoor ook al bezet en misschien deze zaterdag ook maar ik ga mijn best doen dus een ovb voor mij.
#381687
Ik inventariseer eind vd week nog wel FF als iedereen zeker is en dan reserveer ik wel wat eten bij voorkeur op een terras!

Ik begrijp best wel dat jullie gewoon het weer afwachten.... ;) :rotfl2:

Vroeger hadden we meer motor-avonturen en GEEN weer-online.... zou er een verband zijn? :bye: :gaga: >:D :yes: ;D
#381690
robz schreef:
10 mei 2021, 22:33
Ik inventariseer eind vd week nog wel FF als iedereen zeker is en dan reserveer ik wel wat eten bij voorkeur op een terras!

Ik begrijp best wel dat jullie gewoon het weer afwachten.... ;) :rotfl2:

Vroeger hadden we meer motor-avonturen en GEEN weer-online.... zou er een verband zijn? :bye: :gaga: >:D :yes: ;D
Sinds de Italie rit september 2019 kijk ik nog meer naar het weer :yes:
#381693
Henk RS 250 schreef:
11 mei 2021, 11:07
Ik hoop het, temperatuur is aangenamer. Maak er een mooie trip van, zterdag de voorvork keerringen vervangen dus klussen ipv rijden. :)
Moet je ze alweer vervangen?? dat zou je toch een paar weekenden geleden al doen? ;)
#381747
Heel leuk ritje en prima dag gehad met zijn allen wat mij betreft.
Terug reis was redelijk vochtig maar de rest vd dag eigenlijk gewoon prima weer gehad.
Robzzzz, bedankt voor het voor rijden en iedereen bedankt voor de gezelligheid. :ok:
#381750
Rob, bedankt voor de rit en voorrijden :ok: .
Het was weer supergezellig :friends:. Mooie route door het prachtige Salland, Twente en de Achterhoek.
Het weer was, op de terugrit na, prima.
Bedankt voor de gezelligheid allemaal en op naar de volgende rit.
Verslag clubblad volgt.

Word ook betalend lid van de ARA!