ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#381650
dwars-over-de-veluwe.jpg
Beste Allemaal,

We kunnen natuurlijk nog lang klagen over wat er allemaal NIET kan en discussiëren over corona regels maar ik kijk liever naar wat er nog WEL kan vandaar dit alternatief:

Een paar dagen rondrijden in ons mooie NL, overnachten in B&B / betaalbaar hotel, eten-drinken op het terras of een ouderwetse afhaalpizza o.i.d. :crazy: en sávonds de good old hollandse spelletjes avond :angel: of een filmpje of boek waar je zin in hebt ja dolle boel in corona country

Voorbeeld :
dag 1. Donderdag hebben mensen al eigen plannen dus we verzamelen pas vrijdagochtend bij Herberg de Zwaan in Hedel
dag 2. Vanuit Hedel vrijdag richting Nijmegen en dan door de maasvallei naar het zuiden , even duitse grens aantikken en met een boog weer terug naar Hedel. Einde dag evt iets eten / drinken op terras afhankelijk van weer. We noemen de dag gemakshalve de peel- en maasroute viewtopic.php?f=7&t=25811
dag 3. zaterdag starten 1000 uur bij Vd Valk Duiven om de achterhoek in te duiken, mooie route die eindigd omgeving zwolle. Voor liefhebbers even samen wat eten op een of ander terras (vooraf opgeven) , we noemen het de twente en salland route viewtopic.php?f=7&t=25813

en zondag naar huis via een route naar keuze

Een deel meerijden kan natuurlijk ook ik moet alleen even tijdig wat weten als je wil gebruik maken van logies. Stuur dan PM . Betaalbare hotels met eetgelegenheid.

Leuk alternatief? Laat maar horen of hum even in als je zelf een goede aanvulling weet :friends:

Aanmelden kan ook in de agenda : https://aprilia-riders.nl/agenda/2021/5 ... -13-15-mei
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#381657
Shiver750 schreef:
5 mei 2021, 09:47
En dan natuurlijk graag een verslagje met foto's voor het clubblad :ok:

Dat zal wel goedkomen... ik zet op vrijdag de Peel en Maasroute uit en die vermeld ik even apart op het forum voor losse toerrijders die een dagje willen aanhaken
Op zaterdag idem een ruim rondje Achterhoek
#381667
robz schreef:
6 mei 2021, 09:24
DNNZ schreef:
4 mei 2021, 22:44
Leuk plan Rob! :ok:
Ik haak graag aan vanaf dag 2. Donderdag heb ik namelijk al wat staan.
Gezellig. Kom je op je Royal Enfield ? Zo eentje heb je toch gekocht?
Haha, ja, zat ik wel te overwegen :laugh: Licht een beetje aan het rijtempo wat we aan gaan houden. Er zit namelijk genoeg trekkracht in, maar boven de 110 km/u raakt ie met z'n 27,2 pk al buiten adem 8) Voor het meeste binnendoor is die snel zat
#381806
DNNZ schreef:
17 mei 2021, 09:05
Rob, onwijs bedankt voor de organisatie van dit alternatieve weekend! Prachtige routes uitgewerkt en een prima verblijf geregeld, en dat op zo'n korte termijn :ok:
Eens gelijks was erg leuk om met de Royal Enfield op stap te zijn. Best een mooi land waarin we wonen en zoals we eigenlijk altijd wel weten moet je niet teveel naar het weerbericht kijken het valt altijd wel mee!!

Op donderdag en vrijdag alleen een bui in de laatste 20 minuten op weg naar het Hotel. Op zaterdag de twente rit inderdaad laatste 15 km even op de lucht gekoerst ( lichte plekken) en met een minimaal spettertje en 15 minuten vertraging aan de pint op het terras geraakt..

Verder alleen maar prima weer en heerlijk gereden!
Jammer dat er niet meer waren maar het ARA rij-groepje op zaterdag was erg fijn. O0

Op naar het clubweekend! Jaja we organiseren wel wat....

Word ook betalend lid van de ARA!