ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#381540
Goeiedag allen,

Zoals ik bij de ALV aangegeven heb, zou ik het erg leuk vinden om de buitenlandrit voor 2022 te organiseren.
Dus bij deze de interesse peiling en de info waar de reis dan heen gaat.

Het plan is om dan af te reizen naar het mooie Oostenrijk en deze keer niet naar Tirol maar voor de verandering Karinthie in het plaatsje Oberdrauburg.
Hier vind je het Gasthof Post.
Diewerke en ik zijn hier al 2x geweest en nu wil ik jullie ook kennis laten maken met het hotel.
De eigenaar is zelf ook motorrijder en ze zijn dus erg blij met motorrijders.
Zo hebben ze een hele grote overdekte garage waar de motoren veilig in gestald kunnen worden.
Verder is er nog een garage waar je (mocht het nodig zijn) kan sleutelen aan je motor of je banden kunt oppompen.
Bij grote drukte wordt deze garage ook gebruikt om nog meer motoren te stallen.
Mochten er mensen met auto en aanhanger komen er is plek om je aanhanger veilig te stallen(elke avond staan er 2 grote tractoren voor) .
En de auto kan vervolgens weer op de parkeerplaats.

Het verblijf is verder half pension dus met ontbijt en avond eten (keuze menu)
Mocht het keuze menu een keer iets zijn wat je niet lekker vindt, kun je altijd een pizza nemen of iets anders nemen.
Maar over het algemeen is het eten erg goed(zolang de kok maar niet met de zoutpot uitschiet).
De laatste avond krijg je altijd een grote Mixgrill erg goed en keus zat.
En bier hebben ze ook in allerlei grote en soorten dus dat zit ook wel goed :ok: .

Verder zitten er ook nog 4 vrijkaartjes voor als je een pas gaat rijden.
Enige nadeel is dat de Grossglockner 2 kaartjes kost.
Maar verder kun je nog de Nockalmstrasse , Goldeck panoramastrasse en de Malta Hochalmstrasse rijden.
Maar niet getreurd want, Italië zit op 20 min rijden dus je zit ook zo in de Dolomieten.
En voor de mensen die een dagje Slovenië willen doen is dit ook nog mogelijk.
En het hotel had toen al een kaart waar ze al 12 of 13 routes op gezet hadden.
Dus genoeg te toeren :kwijl:

Mochten er mensen zijn die na een lange rit toe zijn aan een massage.
Ook een massage zit bij de prijs in.

En voor de team spirit is er ook een fakkeltocht en schnapsproeverij georganiseerd, wat natuurlijk ook bij de prijs in zit.

De kamers zijn verder goed (helaas voor Dennis en Jos hebben ze hier geen disco douche)
Wij hadden er verder nooit klachten over.

En dan natuurlijk het belangrijkste: Wat kost dit alles?
Als ik nu kijk dan kost 7 Nachten halfpension per persoon 440 euro op een 2 persoons kamer.
En 510 euro voor een 1 persoons kamer.
Aan de hand van de interesse kan ik contact opnemen met het hotel en zien hoeveel kamers ik kan reserveren.

Mocht je nieuwsgierig geworden zijn : https://gasthofpost.at/
Hier kun je alles nog eens rustig nalezen en heb je er een plaatje bij.

Dus mocht je interesse hebben om gezellig mee te gaan laat dan ff een berichtje achter.
dan kan ik in november ff contact opnemen met het hotel en de kamers boeken . :ok:

Wie gaan er mee???
Bert + Diewerke (misschien)
John
Joske
Chris K
Ferry
Oscar
René
Chris 86 (edit: toch niet)
Rob
Laatst gewijzigd door Bert77 op 13 jun 2021, 22:15, 5 keer totaal gewijzigd.
#382608
Goeiedag,

Vandaag weer de laatst rit gehad in Oberdrauburg.
Wat een heerlijk gebied blijft het toch.

Morgen nog een dagje rustig aandoen en vast de boel voorbereiden zodat we zaterdag weer naar huis kunnen.

Ik ga morgen alvast een aantal kamers reserveren
En zat de denken om in eerste instantie 3x 1 persoons kamers en 4x een 2 persoons kamer de boeken.
En deze vast te leggen van 16 juli 2022 t/m 23juli.

Mocht dit allemaal definitief zijn zal ik thuis een nieuwe topic open.
#382614
Bert77 schreef:
29 jul 2021, 16:26
Goeiedag,

Vandaag weer de laatst rit gehad in Oberdrauburg.
Wat een heerlijk gebied blijft het toch.

Morgen nog een dagje rustig aandoen en vast de boel voorbereiden zodat we zaterdag weer naar huis kunnen.

Ik ga morgen alvast een aantal kamers reserveren
En zat de denken om in eerste instantie 3x 1 persoons kamers en 4x een 2 persoons kamer de boeken.
En deze vast te leggen van 16 juli 2022 t/m 23juli.

Mocht dit allemaal definitief zijn zal ik thuis een nieuwe topic open.
Top! :ok:

Word ook betalend lid van de ARA!