ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#380856
Beste leden,

Wij hebben als bestuur een mooie aanbieding voor de ARA bij de KNMV geregeld voor de KNMV Riding Day Road vs. Track Edition op 29-04-2021. Ik heb zelf deze dag vorig jaar gevolgd en deze is erg leerzaam en toegankelijk. Deelname kan op een Caponord tot Tuono. Het gaat uitsluitend om straatmotoren met een kenteken!
Tijdens deze dag rijd je zowel op het junior circuit als op het TT circuit zelf. Je krijgt uitleg over kijktechniek, zithouding, etc. Zie onderstaande link voor informatie over de dag:
https://knmv.nl/2020/juni/nieuw-knmv-ri ... -op-assen/

We kunnen als groep op niveau ‘sportief’ (snelste groep) worden ingedeeld. De instructeur(s) past dan zijn snelheid hierop aan. Ik heb vorig jaar meegereden in deze groep en dit was goed te doen.

De prijs is als volgt:
KNMV-leden EUR 175 (normaal 210,-,-);
Prijs voor niet KNMV-leden EUR 200,- (normaal 235,-)
De ARA geeft aan ieder BETALEND ARA-lid dat wil deelnemen EUR 25,- korting.
Oftewel de dag kost dan EUR 150,- als je KNMV-lid bent en EUR 175,- als je geen lid bent

Je hebt dus 3x voordeel:
- EUR 35,- als KNMV- en als niet KNMV-lid;
- EUR 25-,- korting van de ARA als BETALEND ARA-lid;
- Korting op je verzekeringspremie, wanneer je verzekeringsmaatschappij korting geeft als je deelneemt aan een VRO (Voortgezette rijopleiding.). De opleiding valt hieronder en je krijgt een certificaat.

Wij willen als bestuur dit graag regelen. Echter, er moeten wel tussen de 10 en 15 leden inschrijven om tegen de geschetste tarieven deel te nemen. Anders gaat het niet door!

Wij horen graag deze week wie wil deelnemen aan deze zeer leuke en nuttige training.
Meld je daarom even aan in de agenda: https://aprilia-riders.nl/agenda/2021/4 ... ck-edition Bedankt! :worship:

Maandag 22/3/2021 bekijkt het bestuur de aanmeldingen om te zien of het door kan gaan.

Daarna krijg je een kortingscode per mail die je bij je inschrijving moet invullen.
Het certificaat van je deelname mail je aan de penningmeester (penningsmeester@aprilia-riders.nl) en hij zorgt er voor dat de EUR 25,- op je rekening wordt bijgeschreven.

Ik zal in ieder geval deelnemen aan de dag. Wie volgt???

Als de 29e april door de corona-regels niet door mag gaan, dan worden alle deelnemers verplaatst naar een latere datum in het seizoen. Hopelijk weten we na de volgende persconferentie op 23 maart meer.

Met vriendelijke groet,
Het bestuur
#380897
Chriz86 schreef:
11 mar 2021, 08:48
Goedemorgen! Let op; meld je graag even aan in de agenda om het overzichtelijk te houden.

Je kan daar direct naartoe hier: https://aprilia-riders.nl/agenda/2021/4 ... ck-edition

Maandag 22/3/2021 bekijkt het bestuur de aanmeldingen om te zien of het door kan gaan.
Ik wil ook mee!!!!!!!! Maar ik moet opeens voor de agenda ook inloggen en dat lukt niet.. dus ik kan me niet aanmelden in de agenda zoals hierboven gevraagd wordt :help: :help: :help: :help: :help:
Maar ik wil wel mee!
#380898
Shiver750 schreef:
11 mar 2021, 18:34
Chriz86 schreef:
11 mar 2021, 08:48
Goedemorgen! Let op; meld je graag even aan in de agenda om het overzichtelijk te houden.

Je kan daar direct naartoe hier: https://aprilia-riders.nl/agenda/2021/4 ... ck-edition

Maandag 22/3/2021 bekijkt het bestuur de aanmeldingen om te zien of het door kan gaan.
Ik wil ook mee!!!!!!!! Maar ik moet opeens voor de agenda ook inloggen en dat lukt niet.. dus ik kan me niet aanmelden in de agenda zoals hierboven gevraagd wordt :help: :help: :help: :help: :help:
Maar ik wil wel mee!
Via de telefoon lukte het wel gewoon, dus heb me aangemeld.... wel een vreemde situatie :gaga:
#380914
Ik wil mijzelf aanmelden in de agenda maar dat gaat op dit moment even niet vanwege een computer die wat kuren heeft en via mijn mobiel wil het ook niet lukken omdat de site mijn wachtwoord niet accepteert. ???
Mag aannemen dat je hetzelfde emailadres en wachtwoord op je mobiel kunt gebruiken als op de computer?
Voor nu zal mijn aanmelding hier even moeten gelden.
Zodra het lukt bij één van de twee zal ik mij in de agenda aanmelden. :yes:
#380930
Ja kom op guys, (and dolls) zo n vro training is een superleuke en nuttige training zeker aan het begin van het motorseizoen, en als je en passant de kans krijgt wat rondjes te mogen doen op het iconische TT circuit dan mag je dat toch niet missen?

En dan ook gewoon je motor nog verzekerd dus geen stress. Ik zeg vraag je baas of je de training mag declareren dat is mij ook gelukt!😃
#380940
robz schreef:
13 mar 2021, 11:06
Ja kom op guys, (and dolls) zo n vro training is een superleuke en nuttige training zeker aan het begin van het motorseizoen, en als je en passant de kans krijgt wat rondjes te mogen doen op het iconische TT circuit dan mag je dat toch niet missen?

En dan ook gewoon je motor nog verzekerd dus geen stress. Ik zeg vraag je baas of je de training mag declareren dat is mij ook gelukt!😃
Als we niet als ARA gaan, kun je ook gewoon zelf inschrijven. Dus wij gaan sowieso.
#380954
Beste leden,

Ik heb vandaag contact gehad met de KNMV en gevraagd wat er gebeurt indien door Corona-maatregelen de dag onverhoopt niet doorgaat.

Als de 29e april door de corona-regels niet door mag gaan, dan worden alle deelnemers verplaatst naar een latere datum in het seizoen. Hopelijk weten we na de volgende persconferentie op 23 maart meer.
Wij houden jullie als bestuur natuurlijk op de hoogte.
#380955
Capo dei Capi schreef:
15 mar 2021, 14:38
Beste leden,

Ik heb vandaag contact gehad met de KNMV en gevraagd wat er gebeurt indien door Corona-maatregelen de dag onverhoopt niet doorgaat.

Als de 29e april door de corona-regels niet door mag gaan, dan worden alle deelnemers verplaatst naar een latere datum in het seizoen. Hopelijk weten we na de volgende persconferentie op 23 maart meer.
Wij houden jullie als bestuur natuurlijk op de hoogte.
We hebben net de bevestiging gehad dat het vrij rijden op Assen gewoon doorgaat op 5 April, wedstrijden mogen nog niet maar wordt wel akkoord verwacht voor 12 April.
Denk dat het wel goed komt ;)
#380960
Heuveltje schreef:
15 mar 2021, 09:33
Gerrit schreef:
13 mar 2021, 08:28
Ik kom samen met Jeroen. :friends: :victory:

John
Diewerke
Ferry
Rob
Gerrit
Jeroen
Eindelijk :victory: , je snapt dat je hierna niet meer terug kan en dat er binnenkort een circuitmotor in de garage staat :secret:
Denk het ook Frank. Ik denk om te beginnen een grijze Tuono 2003 en de coureur is Jeroen. :worship:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#380965
Shiver750 schreef:
11 mar 2021, 18:37
Shiver750 schreef:
11 mar 2021, 18:34
Chriz86 schreef:
11 mar 2021, 08:48
Goedemorgen! Let op; meld je graag even aan in de agenda om het overzichtelijk te houden.

Je kan daar direct naartoe hier: https://aprilia-riders.nl/agenda/2021/4 ... ck-edition

Maandag 22/3/2021 bekijkt het bestuur de aanmeldingen om te zien of het door kan gaan.
Ik wil ook mee!!!!!!!! Maar ik moet opeens voor de agenda ook inloggen en dat lukt niet.. dus ik kan me niet aanmelden in de agenda zoals hierboven gevraagd wordt :help: :help: :help: :help: :help:
Maar ik wil wel mee!
Via de telefoon lukte het wel gewoon, dus heb me aangemeld.... wel een vreemde situatie :gaga:
Ik begrijp dat het lastig is maar je moet voor de website EN forum apart Registreren EN Inloggen.

Daar zal ongetwijfeld jouw verschil liggen bij het gebruik van telefoon en computer (op de ene ben je wel 'standaard' op de website ingelogd (je hebt ingelogd blijven geselecteerd)) en op de computer niet (omdat je hier misschien alleen ooit op het forum bent ingelogd).

Dat is vanaf het begin al zo geweest omdat dat (vanwege inflexibiliteit van de forum software) destijds nu eenmaal niet anders kon. Als ik een keer tijd kan vinden wil ik hier nog wel eens induiken maar vooralsnog moet je apart inloggen op het Forum en de Website (als je de agenda wilt gebruiken).

Gewoon op beide inloggen en de optie 'ingelogd blijven' (oid) selecteren en klaar is Kees :yes: Ja, misschien moet het na een half jaar weer opnieuw of wanneer je een nieuwe PC of laptop hebt gekocht, het is even niet anders ;-)

Btw: informatie hierover vind je als sinds de lancering hier: https://aprilia-riders.nl/informatie/website-forum :victory:
#380972
klaaz schreef:
16 mar 2021, 10:07
Shiver750 schreef:
11 mar 2021, 18:37
Shiver750 schreef:
11 mar 2021, 18:34
Chriz86 schreef:
11 mar 2021, 08:48
Goedemorgen! Let op; meld je graag even aan in de agenda om het overzichtelijk te houden.

Je kan daar direct naartoe hier: https://aprilia-riders.nl/agenda/2021/4 ... ck-edition

Maandag 22/3/2021 bekijkt het bestuur de aanmeldingen om te zien of het door kan gaan.
Ik wil ook mee!!!!!!!! Maar ik moet opeens voor de agenda ook inloggen en dat lukt niet.. dus ik kan me niet aanmelden in de agenda zoals hierboven gevraagd wordt :help: :help: :help: :help: :help:
Maar ik wil wel mee!
Via de telefoon lukte het wel gewoon, dus heb me aangemeld.... wel een vreemde situatie :gaga:
Ik begrijp dat het lastig is maar je moet voor de website EN forum apart Registreren EN Inloggen.

Daar zal ongetwijfeld jouw verschil liggen bij het gebruik van telefoon en computer (op de ene ben je wel 'standaard' op de website ingelogd (je hebt ingelogd blijven geselecteerd)) en op de computer niet (omdat je hier misschien alleen ooit op het forum bent ingelogd).

Dat is vanaf het begin al zo geweest omdat dat (vanwege inflexibiliteit van de forum software) destijds nu eenmaal niet anders kon. Als ik een keer tijd kan vinden wil ik hier nog wel eens induiken maar vooralsnog moet je apart inloggen op het Forum en de Website (als je de agenda wilt gebruiken).

Gewoon op beide inloggen en de optie 'ingelogd blijven' (oid) selecteren en klaar is Kees :yes: Ja, misschien moet het na een half jaar weer opnieuw of wanneer je een nieuwe PC of laptop hebt gekocht, het is even niet anders ;-)

Btw: informatie hierover vind je als sinds de lancering hier: https://aprilia-riders.nl/informatie/website-forum :victory:

Dank je wel voor je uitleg KLaas, echter wist ik dit al.
Daar zit het probleem ook niet.
Het probleem zit deels in mij ( wachtwoord vergeten ) en in de koppeling om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Want die werkt niet bij mij.
Zowel op de laptop als telefoon niet.
Maar ik zal het nog wel is gaan proberen en daarna stop ik ermee.
Dan ga ik gewoon op een andere manier mezelf aanmelden, door het in het topic te melden bv.
#380981
Tot nu toe hebben zich aangemeld:
Diewerke van Leeuwen,
Gerrit van Kuilenburg,
Jeroen van Kuilenburg,
Rob Zurlohe,
Waldo Broeksma,
Joep Rutgers,
Mike Vink,
FamilyGuy
Ferry van Baarle,
John Kuijten

We zitten dus al op 10. Dan kan het doorgaan!!! Eind van de week zullen we uiterlijk de kortingscode mailen en dan kunnen jullie je zelf bij de KNMV inschrijven.

Top dat het doorgaat!

Groeten,
John

Word ook betalend lid van de ARA!