ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#381121
Een dagverzekering is niet mogelijk voor motoren ouder dan 10 jaar. Maar het is een training voor veilig en goed rijden, verzorgd door de KNMV, dus ik durf voor mezelf het risico wel te nemen.
Er zijn sowieso geen tegenliggers op de baan, geen verkeersdrempels, enz. En de enthousiastelingen die denken dat er een tweede Valentino Rossi in ze ontwaakt zodra ze op het circuit rijden :yahoo: worden hopelijk door de instructeurs :police: in toom gehouden.
#381239
Capo dei Capi schreef:
4 apr 2021, 17:09
Ik heb de vorige keer geen pockets gezien. Spullen (tanktassen, rugtassen, etc) stonden de vorige keer in de pitsbox.
Ik ben met de auto, dus je kan het altijd bij mijn in de auto leggen :ok:
De ARA voorzitters- kluis! ;D
#381390
Beste leden,

Ik, en jullie uiteraard ook, hebben een mail ontvangen waarin wordt medegedeeld dat de KNMV Riding day NIET doorgaat!! Dit is knap balen, maar was te verwachten n.a.v. de persconferentie van gisteren.

Ik heb zojuist een mail aan de KNMV gestuurd en gevraagd om ons als één groep op een dag te plaatsen en graag ook met een keuze mogelijkheid qua dag.

Zodra ik meer weet, horen jullie dit van mij.

Groeten,
John

Word ook betalend lid van de ARA!