ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#381402
Goedemorgen allemaal,

Ik heb antwoord van de KNMV gekregen inzake de beschikbare data:

"De resterende dagen dat we de Riding days gepland staan zijn alle doordeweekse dagen.
Ik kan op dit moment nog niet zeggen of we nog een extra datum kunnen aanbieden, dit ligt aan de planningen van TT-Assen.
Om de groep bij elkaar te houden kun je uit onderstaande dagen kiezen:
29-07 (donderdag)
01-09 (woensdag)
06-10 (woensdag)"

Helaas heeft men geen dagen beschikbaar in een weekend! Uiteraard heb ik dit wel gevraagd. De eerste 2 dagen vallen overigens in de schoolvakanties.

Ik hoor graag z.s.m. van jullie welke datum de voorkeur heeft. Waneer we er niet uitkomen, stel ik voor (Heeft niet mijn voorkeur. Imers veel gezelliger om met de ARA-leden bij elkaar te zijn) dat iedereen zelf aan de KNMV doorgeef waar de voorkeur naar uitgaat.
#381413
Geen idee Henk. Iedere organsaite hanteert zijn eigen spelregels cq interperteert regels anders.
Hier komt bij dat dit een groot evenement is. Zeker tussen de 50 en 100 man.
Henk RS 250 schreef:
15 apr 2021, 09:36
Voor de circuits lastig plannen, ook alle geplande track days zitten tot eind augustus al volgeboekt. Weinig speelruimte meer.

Al is dit wel vreemd, de reguliere circuit dagen gaan wel gewoon door, waarom dit dan niet?
#381434
Ik vrees dat het toch een verspreide deelname van de leden over de data wordt. Begin september zit ik met bezetting op kantoor en kan ik geen vrij krijgen. Oktober vind ik te laat cq ben ik wsch nog op vakantie.

Ik lees de reacties van de leden dat het bij anderen wel doorgaat. Zie mijn reactie die ik eerder al gaf aan Henk. Nogmaals, ik (het bestuur) baal er ook van. Echter, kijk naar het geklooi van de regering en je weet genoeg.

I.v.m corona kan de ARA bijna niks meer organiseren. Ik zie het ook graag anders.

Ik mis nog reactie van de andere deelnemers, en de tijd dringt! De dagen lopen vol.
GRAAG UITERLIJK ZONDAG REAGEREN!!!!.

Indien er geen reactie komt, kunnen we dus niet als 1 groep inschrijven. Iedereen moet dan zelf reageren op de mail van de KNMV en dus ook zelf de gewenste datum doorgeven.
Voor 29 juli zijn er al 3 aanmelders en deze zal ik in ieder geval maandag doorgeven.

Groeten John,
Namens het bestuur
#382547
ZIE MAIL!!!!!! KNMV HEEFT 29 JULI GEANNULEERD!!!!!!
MAIL KNMV:


KNMV RIDERS ACADEMY - 21/07/21


Geen KNMV Riding Days op 29 juli

Beste deelnemer,

Om maar direct met de deur in huis te vallen, de KNMV Riding Days op donderdag 29 juli gaat helaas niet door.

Ook wij waren volledig verbaasd toen wij dit bericht gisteren van het TT-circuit in Assen ontvingen. Waarschijnlijk heb jij je, net als wij, enorm verheugd op de Riding Days. Programma’s, lunches, instructeurs… alles stond klaar om er samen met jou een prachtige dag van te maken, maar helaas.

De oorzaak van het annuleren is ons op dit moment niet geheel duidelijk. Komend weekend wordt de Nederlandse ronde van het WK Superbikes op Assen verreden. Dorna, de promotor van dat WK, heeft aan het weekend twee testdagen toegevoegd. Daardoor is de baan nog niet vrijgegeven op 29 juli. Waarom dit nu nog besloten is of nu pas bekend wordt, proberen wij nog te achterhalen. Maar we staan in deze echt machteloos.

Kortom, een nare situatie. Het is per direct mogelijk om je in te schrijven voor de Riding Days op woensdag 1 september of woensdag 6 oktober. Daarvoor zijn nu nog plekken beschikbaar. Wie liever niet van deze optie gebruikmaakt, houden wij op de hoogte over hoe nu verder.

Onze welgemeende excuses voor deze enorme tegenvaller.

Met vriendelijke groet,
Arjan Everink
KNMV Riders Academy

Word ook betalend lid van de ARA!