ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door DvY
#381317
joebar83 schreef:
9 apr 2021, 14:04
Shiver750 schreef:
9 apr 2021, 12:09
Wordt de rit afgeblazen en/of verzet????
De rit is verplaatst naar 1 mei 2021!!
Ja lekker dan, dan gaat die van een even week naar een oneven week. Dan meld ik alvast dat ik niet kan.
Waarom niet een week eerder op zondag?
#381318
Het is voor ons als bestuur zeer moeilijk om te plannen zodat het bij iedereen in de agenda past. En dan heb je nog de onvoorspelbaarheid van weer....dat hebben we echt niet in de hand!

Plus NIWA is op zondag niet open. De week erna is de ALV.

We doen ons best :ok:
Avatar
Door DvY
#381321
Dat begrijp ik wel John.
Persoonlijk doe ik het om het ritje en inderdaad, het moet wel een beetje weer zijn.
En kan ik niet is het jammer, ik kan altijd zelf een groepje mensen nog een berichtje sturen of ze zin hebben een andere dag te gaan en het ritje dan te doen.
Komt vast goed.
Avatar
Door robz
#381576
Mogge,

Weersvoorspelling is 10 graden en droog a.s. zaterdag dus prima.

Wie gaan er rijden? Ik vind het wel erg vroeg ter plekke kan ik ook bij eerste koffiestop invoegen ? 😇 :man_in_love:
Avatar
Door Henk RS 250
#381582
Waarbij ik f ovb, gisteravond was de linker voorvork poot wat vochtig. De keerring schoongemaakt met een stripje folie en tussen de buien door vandaag even kijken of dat hielp.
Door Mark Wijnen
#381621
Het overnachten in Amsterdam ging mij goed af maar de mille is er minder blij mee. Net niet genoeg power om te starten dus nu effe wachten op de ANWB. Ik ben dus wat later. Als het te lang duurt hoef je niet op mij te wachten en zie ik jullie bij de eerste stop
Avatar
Door Gerrit
#381626
Veel plezier.

Gelukkig droog vandaag.

Gisteren op de A28 behoorlijk nat geregend. Motoren gaven geen krimp overigens. De ‘prototype’ (TV2) heeft zich zeer goed gehouden.

Enne eergisteren was het in Assen wel erg bar, maar goed dat de knmv training was afgelast, dat was geen doen geweest.
Avatar
Door Shiver750
#381628
En weer thuis . @Oscar en Mark, sorry voor het abrupte einde, maar dit was voor mij ook de kortste route naar huis.
Hoop dat iedereen veilig thuis is gekomen. Dank weer voor de gezelligheid :ok:
#381631
De rit wS hwerlihk en het weet was prima. Alleen wat fris. Bert, bedankt voor het maken van de rit.
Iedereen bedankt voor de gezelligheid :ok:.
Tot de volgende rit :friends:
Chris schrijft een stuk voor het clubblad.
Avatar
Door Bert77
#381632
Geen dank John, doe het graag.
Ben blij dat iedereen genoten heeft. Ondanks dat het wat frisser was.

Maar mocht het weer morgen goed zijn, wilde ik en Diewerke morgen de Veluwe route gaan voorrijden. Dus mochten er mensen zijn die aan willen haken. Verzamelen 10 uur boekhorstlaan ( bij de KFC en Burger King)

Word ook betalend lid van de ARA!