ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#380899
FerBa schreef:
11 mar 2021, 00:01
Gerrit schreef:
9 mar 2021, 17:06
Eh, dit is heel ergens anders? Niet meer in Noord Holland dus.

Maar wel redelijk in de buurt van mijn huis qua start en eind locatie.

Maar het weer ziet er niet zo leuk uit, dus ik wacht nog even af hoor. Kou en regen zijn niet zo mijn ding.
Noord Holland is een andere rit Gerrit, De Niwarit, da's de eerst volgende op de agenda!
Dit topic kunnen we beter hernoemen naar Gerrit's vergaarbak. Knutselen aan de motor, ons bijpraten over ritjes, praten over een vermeende openingsrit in Noord-Holland, .... :wobblesign:
#380907
DvY schreef:
12 mar 2021, 14:41
Is er een beetje animo ( aangezien ik niet in de agenda kan kijken vraag ik het hier ) of word de rit met 2 weken verplaatst vanwege het weer?
Schijnt wel zeikweer te worden. Voor mij 20 min rijden naar de startlocatie, dus ik zie ter plekke wel of er animo is.
Deelnemers volgens de agenda:
deelnemers.PNG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door DvY
#380923
joebar83 schreef:
22 jan 2021, 21:01
In verband met de slechte weersvooruitzichten van zaterdag 13 maart (storm, regen, windstoten en hagel), wordt deze rot op een later tijdstip verreden. Waarschijnlijk wordt dit 29 maart. Meer info volgt.

Met vriendelijke groet,



Ok 27 maart ga ik in de agenda thuis zetten! Hopelijk beter weer dan nu
Avatar
Door FerBa
#381070
De weersverwachting voor zaterdag is ook weer niet echt om blij van te worden. :-\
Avatar
Door joebar83
#381109
DvY schreef:
24 mar 2021, 07:14
Ik zeg: laten we zondag doen!
Als iedereen die zich op heeft gegeven voor de rit het hier mee eens is is dat opgelost toch?
Deze rit blijft gewoon staan op Zaterdag.

Word ook betalend lid van de ARA!