ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#381050
kakketoe schreef:
20 mar 2021, 16:30
Tot mijn spijt moet ik afzeggen voor Hemelvaart, door een enorme lekkage moet en ben ik aan het verbouwen thuis...
Dit gaat heel april en mei in beslag nemen 😪

Hoop er met het clubweekend bij tezijn ?
Nee, dat meen je niet?! :o :(
Zwaar balen man! Succes met verbouwen!
#381051
Big Chris schreef:
21 mar 2021, 22:05
Chriz86 schreef:
21 mar 2021, 19:02
Het gemis aan Ronald kan ik niet compenseren,maar bij deze meld ik me wel aan. :yes:

Einzelzimmer bitte.
Gezellig :ok:

Spoedcursus Haags zal wel niet voldoende zijn om Ronald te compenseren :crazy:
Weet wel zeker van niet! :rotfl2: Of toch een poging wagen met het Groen Geile Boekie!!!! ;) :crazy:
#381090
Beste leden,

Gisteravond was de persconferentie van het demissionaire kabinet. Geen versoepelingen!

Tevens zei Rutte dat t/m de Hemelvaartvakantie er nog steeds een negatief reisadvies geldt voor het buitenland. Dit raakt dus ons Hemelvaartweekend. Echter, wij wachten tot de persconferentie op 13 april voordat we een besluit nemen over doorgaan ja/nee. We hebben ook te maken met een kostenloze annuleringsperiode waar we rekening mee moeten houden.

Op dit moment is overigens de horeca in het betreffende deel (NRW) van Duitsland ook gesloten. Tevens geldt een quarantaine periode van 10 dagen voor Duitsers die uit het buitendland komen. Dit geldt gelukkig niet voor buitenlanders.

Kortom, duimen dat de besmettingen de komende periode dalen!

Groeten,
John Kuijten
#381217
Hoi allemaal,

Sorry voor de lange radiostilte vanuit mij.
De baby die we in Hotel Fliesserhof hebben gemaakt, maakt inmiddels zijn opwachting ergens deze maand. Daarom ook eerst maar even een OVB-tje geplaatst bij de Dolomietenreis (thanks Jos).
Mocht alles een beetje voorspoedig verlopen, dan is er een kansje dat ik tijdens het Hemelvaartweekend aanwezig ben, maar dat wordt dan hoe dan ook een last-minute besluit.
Hierover zal ik tzt wel even contact opnemen met jullie!
#381219
pipo-de-kloun schreef:
2 apr 2021, 13:49
Hoi allemaal,

Sorry voor de lange radiostilte vanuit mij.
De baby die we in Hotel Fliesserhof hebben gemaakt, maakt inmiddels zijn opwachting ergens deze maand. Daarom ook eerst maar even een OVB-tje geplaatst bij de Dolomietenreis (thanks Jos).
Mocht alles een beetje voorspoedig verlopen, dan is er een kansje dat ik tijdens het Hemelvaartweekend aanwezig ben, maar dat wordt dan hoe dan ook een last-minute besluit.
Hierover zal ik tzt wel even contact opnemen met jullie!
Haha, laten we eerst even afwachten of we er corona-technisch heen kunnen. Ik wens Alie succes met de laatste loodjes ^-^
#381411
Beste Leden,

Wij hebben als bestuur besloten om het Hemelvaartweekend 2021 te annuleren. Het hotel is op de hoogte gebracht.

Er liggen hier diverse redenen aan ten grondslag:
- Persconferentie 13-04-2021: Geen versoepelingen, nog steeds een negatief reisadvies tot 15 mei, etc.
- In Duitsland is nog steeds alle horeca dicht; toeristen zijn tot tenminste 12 mei niet welkom; er is een registratieplicht; je moet een test ondergaan, etc.

Het spreekt voor zich dat we flink balen dat we dit besluit hebben moeten nemen, maar dit is overmacht door de rare situatie waar we ons momenteel in bevinden. Plus het zou raar zijn als we als bestuur het negatieve resiadvies van de Nederlandse regering niet volgen!

Wellicht dat er vlak voor Hemelvaart zich nog mogelijkheden voordoen; a la vorig jaar. We zijn al begonnen met duimen!

Met vriendelijke groet,
Het bestuur
#381543
Goeieavond beste Forum lezers.

Op 24-04-2021 hebben wij ons jaarlijkse ALV gehad en daarbij is het idee geopperd door Rob Zurlohe om het Hemelvaartsweekend onder te brengen bij Maurice van In Den Hof in Heerlen.
Vandaag heeft Rob contact gehad met Maurice maar helaas zit In Den Hof vol.
Rob vind dit jammer en gaat deze week nog kijken of hij wat anders kan regelen.

Echter zitten we ook nog met Corona en is het niet zo makkelijk om met een gezelschap ergens te overnachten, Dus de kans is heel klein dat Rob wat gaat vinden op korte termijn.

Hieronder een stukje van Rijksoverheid omtrent overnachten in nederland.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... -nederland

Corona en op vakantie in Nederland
Blijf zo veel mogelijk thuis. Ook tijdens de meivakantie. Gaat u toch naar een vakantieadres in Nederland, zoals een hotel, camping of vakantiepark? Blijf zoveel mogelijk op dat adres en vermijd drukte.

Maximaal aantal personen op vakantieadres
U mag op 1 vakantieadres zijn:

met de mensen waarmee u op 1 adres woont;
of in een groep van 4 personen die niet samen op hetzelfde adres wonen. Kinderen tot en met 12 jaar tellen niet mee. U mag bijvoorbeeld met 4 volwassenen die op een ander adres wonen en 2 kinderen van 8 jaar op een vakantieadres zijn.
Groepsaccomodaties
Het maximaal aantal personen op een vakantieadres geldt ook per kamer in een groepsaccomodatie. Gemeenschappelijke ruimtes zijn gesloten. Horeca in een groepsaccomodatie is alleen open voor bestellen en afhalen.

Ook op uw vakantieadres geldt: het bezoek van maximaal 1 persoon per dag is toegestaan.

Toiletten en douches op campings en kampeerterreinen zijn open
De sanitaire voorzieningen, dus toiletten en douches, op campings en kampeerterreinen zijn open. U mag tijdens de avondklok tussen 22.00 en 4.30 uur gebruik maken van de toiletten.

Tijdens uw vakantie in Nederland

Basisregels

1-Maximaal 1 bezoeker per dag
2-Blijf zoveel mogelijk op uw vakantieadres
3-Avondklok
4-Zwembaden en recreatieplassen
5-Speeltuinen en recreatie

Laat u testen bij klachten

Handhaving regels corona
De eigenaren van uw vakantieverblijf, zoals camping of hotel, zijn er verantwoordelijk voor dat u zich houdt aan de regels. Houdt u zich toch niet aan de regels? Dan kan de gemeente BOA’s of politie inzetten.

De voorzitter van de veiligheidsregio kan locaties zoals campings, vakantieparken, hotels en stranden sluiten. Bijvoorbeeld omdat er gevaar is voor veel corona-besmettingen.

Gr Pim Eventcommissaris ARA

Word ook betalend lid van de ARA!