ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#378963
Chriz86 schreef:
14 okt 2020, 18:43
Berichtje kwam nog via Dick binnen, geschreven door Marloes.

Beste AprilliaRiders,

Even de complimenten voor de samensteller van de Prachtige route, de fijne sfeer en de warmte van de mooie opkomst. Er zijn er ook een aantal van ver gekomen ondanks dat het weer verre van het beste beloofde. Koud met grote kans op regen. Fantastisch!!!

Tijdens de mooie tour hebben wij heel veel geluk gehad want over het algemeen was het best lekker zonnig. Toch heb ik begrepen dat een paar mannen op de heen- zowel als op de terugweg veel regen hebben moeten trotseren. Petje af voor jullie.

Wat de plannen waren aan het eind van deze mooie rit was mij echter niet helemaal duidelijk en voor mijn volgende afspraak drong de tijd. Als ik dat van tevoren had geweten had ik direct na de lunch jullie nog graag fysiek Al even bedankt. Bij deze hoop ik dat alsnog te hebben goedgemaakt. Verder wens ik iedereen een heel lange, veilige en fijne motortoekomst.

Hartelijke groet van Marloes / mlg49design@hotmail.com

Alvast dank en sportieve groet, Dick
Leuk bericht van Marloes, ik vroeg mij al af waarom ze zo plotseling wegging! :)

Word ook betalend lid van de ARA!