ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Capo dei Capi
#378725
Prima idee Jos combinatie met buitenlandrit en de maand september is al tijden geen succes. Lage opkomst (mensen net terug van vakantie, gaan juist op vakante want geen kinderen, etc) is er al jaren (helaas). Ik kan zelf ook nooit in september .
The Marshall schreef:
11 sep 2020, 13:22
Stel voor juni :ok:
Avatar
Door Chriz86
#378736
Goede input!

Ik ben het er mee eens dat we er iets mee moeten. Hoewel het helemaal prima is natuurlijk om met 3 man lekker rond te sturen is de titel 'clubweekend' niet echt passend dan..

Betreffende timing; september is denk ik geen handige maand voor velen.
Voor mij persoonlijk zeker niet, mei of begin juni is veel handiger.

Qua aanpak; het clubweekend lijkt mij vooral tot doel hebben met veel leden een gezellig weekend te hebben. Het meest succesvolle weekend van de ARA qua leden opkomst is volgens mij met Hemelvaart weekend. Is het een idee om dit voortaan als clubweekend te gaan zien?
Of zijn er redenen waarom dit 2 losstaande dingen zijn die niet gecombineerd mogen worden en vloek ik nu in de kerk.... :stupid:
Avatar
Door FerBa
#378741
Juni lijkt mij ook een goede optie( behalve op 18 juni.......iets met jarig zijn..... ;D )

Combineren met het Hemelvaartweekend lijkt mij geen goede optie, omdat deze in principe altijd buiten Nederland plaats vindt met bijbehorende (hogere) reis- en verblijfskosten en dit het gros van de leden, die we juist meer willen betrekken/aantrekken, waarschijnlijk "tegenhoud"!

Dit geldt dan ook voor andere bestemmingen buiten Nederland, zoals Denemarken of Zuid-Engeland, dit zijn naar mijn mening meer bestemmingen voor het Hemelvaartweekend of Buitenlandreis.

Daarom vind ik dat het Clubweekend (de start-, eind-, verblijfplaats) binnen Nederland moet zijn met de rit eventueel (net)over de grens om het maar even vanuit het huidige concept te bekijken.

Word ook betalend lid van de ARA!