ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#376420
Han schreef:
14 feb 2020, 18:19
APRILIA AANWEZIG OP MOTORBEURS UTRECHT

Aprilia is aanwezig tijdens MOTORbeurs Utrecht 2020. Deze vindt plaats van donderdag 20 t/m zondag 23 februari a.s. De tijden zijn op donderdag en vrijdag van 10:00 - 21:00 uur en op zaterdag en zondag van 10:00 - 18:00 uur. De Aprilia stand bevindt zich in hal 7, met standnummer 07.C080.
Date 20 - 23
FEBRUARI 2020
Place

Jaarbeurs Utrecht
Jaarbeursplein 1, 3521 AL UTRECHT

APRILIA RS 660 AANWEZIG OP MOTORBEURS UTRECHT!

De nieuwe Aprilia RS 660 zal 4 dagen te zien zijn op MOTORbeurs Utrecht.
:yahoo: :kwijl:
#376439
Jongens, ik sta voor vrijdag ingeschreven.
Ik heb nog nooit een dag meegedraaid, hoe gaat dat in zijn werk?
Krijgt de aprilia club kaarten voor de mensen op de stand? Of moet ik zelf een kaartje kopen?
Aanwezig vanaf 9:30? Beurs gaat om 10 uur open toch? Bij welke ingang? En zijn er nog dingen die ik mee moet nemen behalve eten en drinken?
Verder nog info om te delon?
#376440
Poulusma schreef:
17 feb 2020, 20:33
Jongens, ik sta voor vrijdag ingeschreven.
Ik heb nog nooit een dag meegedraaid, hoe gaat dat in zijn werk?
Krijgt de aprilia club kaarten voor de mensen op de stand? Of moet ik zelf een kaartje kopen?
Aanwezig vanaf 9:30? Beurs gaat om 10 uur open toch? Bij welke ingang? En zijn er nog dingen die ik mee moet nemen behalve eten en drinken?
Verder nog info om te delon?
In de openingspost staat het handboek. Die kan je downloaden. Daar staat alle info in die je nodig hebt :ok: :ok: :ok:
#376481
Gisteren een dag op de beurs gestaan voor de ARA, veel bekende gezichten gezien en enkele nieuwe leden mogen verwelkomen :friends: Het is toch altijd een fijne opening van het seizoen O0

Wat mij opviel is dat de RSV4 een echte aandachtstrekker is met name onder de jeugd :ok:
#376499
Zeker mooi resultaat, deze editie was mega leuk. En mega druk. En erg veel respons op de RSV4 en de clubracer.

Het is elk jaar weer geweldig om een paar dagen op de clubstand te staan. Over 1,5 week begint het GP seizoen weer, de "winter"slaap heeft lang genoeg geduurd.
#376518
Iedereen hartstikke bedankt voor het bemannen van onze mooie stand op deze editie van de motorbeurs. :ok: :ok: :ok:
Met een heel mooi resultaat van 19 nieuwe leden is dit een hele geslaagde motorbeurs geweest voor ARA.

Gr Pim Eventcommissaris ARA

Word ook betalend lid van de ARA!