ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Gerrit
#374577
Oh ja, ik ging nog een verslag maken. Komt eraan.

De Tuono bevalt meer dan goed. Had ik veel eerder moeten doen. Enige minpunt is dat er geen bagage mee kan omdat het zitje super onhandig is voor bagage.

De jonge garde op de Pegaso kon het zeer goed bijhouden. :victory:

Zeker in de bochten ging het meer dan voortreffelijk. Jeroen moest even wennen aan het tempo dat in het buitenland iets hoger ligt. En nadat ik had aangegeven dat hij de aanwijzingen van moeders iets minder letterlijk hoefde te nemen, ging het tempo nog verder omhoog. Voor iemand die de eerste keer met de motor in het buitenland in de Eiffel was vond ik het bijzonder goed gaan. Bij thuiskomst was hem opgevallen dat we alleen maar motoren hebben ingehaald en niemand ons heeft ingehaald. :friends:

Ik zie me eind volgend jaar al op de Pegaso achter mijn eigen Tuono aan racen...... :wobblesign:

De Pegaso moest dan maar eens ruimte maken voor een ADV Adventure... (Jeroen weet nog niet welke de Honda, de Ducati en de KTM lijken op dit moment in de belangstelling). Hij heeft ook al even proef gezet op de GSA van Anton, dat stond hem goed.

Word ook betalend lid van de ARA!