ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#373157
Gerrit schreef:
14 feb 2019, 23:16
Vanuit Vianen. Niet zo vroeg want de avond ervoor ben ik pas laat thuis. Rond 10 uur vertrekken.

Route heb ik nog ergens. Hebben we al eens eerder gereden.
Route gemaakt.

Het wordt rond 11 uur bij vdValk in Vianen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#373191
Het was een leuk ritje met mooi weer.

Omstreeks 11 uur verzamelen, nou ja ik was met Jeroen onderweg en Oscar is meegegaan.

Lekker een stuk over de dijkjes van de Lek en de Rijn, en toen de Veluwe op. Heerlijk gelunched in Hoenderloo want toen had ik honger gewoon.

Daarna verder en genoten van het stakke asfalt langs de IJssel. Dat blijft toch een waanzinnig mooi stuk om te rijden. Natuurlijk was er verkeer en hebben we ons gedragen hoor. :secret:

Tot slot via de Veluwe terug naar Garderen en koffie bij de Bontekoe op het terras in de zon! Jawel. Wat een prachtige dag en dat in Februari.

Inmiddels was het zo rond 4 uur en werd het tijd om weer richting huis te gaan. Oscar via de snelweg en Jeroen en ik nog even weer de Veluwe op om tenslotte dan toch het laatste stuk via de snelweg naar huis te rijden.

Fantastische seizoens opening en VEEL beter weer dan tijdens de RubberButt van 2018.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door FerBa
#373271
Okkie26 schreef:
22 feb 2019, 08:24
Die zitten er al een poosje op hoor...
Kan zijn, maar volgens mij niet de laatste keer dat ik je brommert live heb aanschouwd! ;D ;)

Word ook betalend lid van de ARA!