ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Chriz86
#373353
Het was heerlijk. Mooie route, 's ochtends heerlijk weer en in de middag ook wat minder weer gehad maar weer veilig thuis. Eenmaal thuisgekomen had ik zelfs kouwe klauwen!

Gezien de ravage op de weg vanmiddag zou de rit de naam de 'vallende takkenrit' mogen hebben... :crazy:
Door dick
#373355
Ik heb 't ook niet helemaal droog kunnen houden. Op de thuisreis vanuit Xanten werd ik vlak voor Kleve goed nat van 'n korte maar heftige bui. Een tweede soortgelijke bui viel hier in Arnhem toen ik net veilig thuis was. Al met al prima rit, maar de weersvoorspelling kwam wel uit. ;-/
Door dick
#373414
Bedankt. Ik heb ‘t kunnen vinden. Leuk verslag, Chris. Vr.gr. Dick
ps: het is vast geen toeval dat alleen Gelderse jongens bij de KK-rit de elementen getrotseerd hebben.
Avatar
Door Chriz86
#373446
dick schreef:
16 mar 2019, 18:36
Bedankt. Ik heb ‘t kunnen vinden. Leuk verslag, Chris. Vr.gr. Dick
ps: het is vast geen toeval dat alleen Gelderse jongens bij de KK-rit de elementen getrotseerd hebben.
Bedankt. Haha da's waar ja, het was wel een beetje de "Gelderland- rit" zo. Volgend jaar zijn er vast meer van de partij :) Maar zo met ons groepje vond ik het ook een erg gezellige geslaagde dag!

Word ook betalend lid van de ARA!