ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door joebar83
#372283
Zoals de titel het al zegt is dit de vallende bladerenrit en ook alweer de laatste rit van 2018.

Chris heeft een leuke route gemaakt voor deze rit.Deze rit start in Rhenen bij Restaurant Cunera het adres is : Grebbeweg 1, 3911 AS Rhenen en eindigt ook weer hier.
Verzamelen om 10:00 en start route rond 10:30.

Heel veel plezier voor de gene die deze rit gaan rijden

Met vriendelijke groet,

Pim Eventcommissaris
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Chriz86
#372353
Chriz86 schreef:
10 okt 2018, 15:03
Nog niet veel animo... :secret:
Routes zat overigens, dus dat komt wel goed. Maar wie weet komt er nog een leuke spontane ingeving van ergens... :bye:
Voorstel voor een route: rondje vanaf Rhenen over Utrechtse Heuvelrug en langs de Rijndijk. Het is slechts 100 km dus ruimte genoeg voor side roads of lange koffie pauzes :tease:

Helaas kan ik er zelf niet bij zijn ivm werkzaamheden thuis die ik niet kan verplaatsen. :(
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door FerBa
#372367
Ik ben er ook bij, maar ik zal waarschijnlijk iets eerder afhaken ivm een verjaardag!
Avatar
Door FerBa
#372383
Leuke laatste rit, lekker afwisselend! Heuvels, bos, dijken en óók nog een beetje offroad (straat- en wegwerkzaamheden ;D )!

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en tot een volgende keer!
:victory:
Grtz Ferry

Ps. Ik schrijf wel een verslagje!
Avatar
Door Chriz86
#372384
Dat klinkt goed. Bedankt Ferry!

Gisteren heb ik een deel van deze rit ook gereden en kwam ook wat wegwerkzaamheden tegen. Het was wel heerlijk rustig op de dijken zeg (zondag dan).

Word ook betalend lid van de ARA!