ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#371744
Bitterballen Classic 11-08-2018

De rit start in Wijk bij Duurstede om 09:30, het adres Lodewijk de Vromestraat 34. U bent welkom vanaf 08:30 .
Gaarne bij aankomst rekening houden met het geluid i.v.m. omwonenden
De koffie en de gevulde koeken staan voor u klaar in onze achtertuin. Na afloop is er nog een gezellig samenzijn in de achtertuin met een drankje en de gebruikelijke bitterballen. Voor alcohol vrij bier wordt gezorgd.

Dus mijn adres is : Lodewijk de Vromestraat 34 in Wijk bij Duurstede

Nu maar hopen op goed weer en veel deelnemers.

Met vriendelijke groet,

Ron Meinema
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Chriz86
#371755
Lijkt me erg leuk om dan ff te rijden. uit ervaring weet ik dat het ook nog eens gezellig is in de tuin bij Ron.
Ik heb al wat staan die dag, maar ga proberen te ruilen zodat ik er gewoon bij ben :D
Avatar
Door Chriz86
#371835
Geregeld.ik ben er gewoon bij!!
Chriz86 schreef:
24 jul 2018, 12:05
Lijkt me erg leuk om dan ff te rijden. uit ervaring weet ik dat het ook nog eens gezellig is in de tuin bij Ron.
Ik heb al wat staan die dag, maar ga proberen te ruilen zodat ik er gewoon bij ben :D
Avatar
Door Chriz86
#371881
Was erg leuk! Helaas raakten WIlco en ik in Nijmegen achter op de groep, maar we hebben de route gewoon weer opgepakt en zijn zo weer prima verder gegaan.

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en in het bijzonder Ron ook voor de gastvrijheid!

Als je leuke fotos hebt, graag delen met penningmeester apestaartje aprilia-riders.nl. Ik maak er dan een leuk stukje van. Bedankt!
Avatar
Door joebar83
#371883
Hoop dat het een leuke dag was voor iedereen die mee heeft gereden.
Zou iemand nog een stukje willen schrijven voor in het clubblad en dit mailen naar de penningmeester??

Alvast bedankt,

Pim Eventcommissaris
Avatar
Door joebar83
#371911
Gerrit schreef:
16 aug 2018, 20:26
Ah, ik had deze rit op 18/8 staan. Afijn dan rij ik deze route as zondag ff.
Iedereen heeft een mail van ARA ontvangen met daarin de aangepaste datum en staat ook in de openingspost.

Volgende keer beter gerrit
Avatar
Door Gerrit
#371912
Ah, dat is het. Rit is verplaatst. Dat wist mijn agenda nog niet.

11/8 kon ik niet ivm vacantie.

NP Zondag ga ik mischien ritje doen en laad ik deze route.

Doei doei.
Avatar
Door Chriz86
#371929
Bedankt voor de herinnering Pim. Inmiddels staat er een stukje online onder Clubblad op de Website!!!
joebar83 schreef:
12 aug 2018, 10:17
Hoop dat het een leuke dag was voor iedereen die mee heeft gereden.
Zou iemand nog een stukje willen schrijven voor in het clubblad en dit mailen naar de penningmeester??

Alvast bedankt,

Pim Eventcommissaris

Word ook betalend lid van de ARA!