ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door dick
#371737
Vertrek met 10 vrouw/man/motor na koffie met (groot)gebak. Binnen 250m waren er nog 8 die samen gingen tanken. Gerrit en Jeroen gíngen. Na 2,5km was het 4 vrouw/man onzichtbaar ver vooruit en 4 ‘achterblijvers’. De drie resterende volgers wist ik met gemak achter me te houden tot hotel IJsselzicht in Deventer. Dat was voor mij het eindpunt. Ik verwacht dat iedereen verder leuk getoerd heeft langs de mooiste rivier van Ned. ... de IJssel! Tot ‘n volgend keer. Vr.gr. Dick Motó 6.5
Avatar
Door Els
#371738
Het was een mooie rit! Bedankt voor de organisatie. Ik heb geen foto's gemaakt, dus ik kan er helaas ook geen plaatsen. Grand Café Duo bleek pas om 13.00u open te gaan, gelukkig was even verderop wel iets open met inderdaad enorme stukken gebak. De meesten hebben dan ook een bescheiden lunch genomen, nog vol van het gebak. We reden in 3 groepjes: 1 van 2 man en 2 groepen van 4 man. Die ontstonden min of meer vanzelf, nadat een poging tot iets van organisatie vooraf gestrand was. Jeroen en Gerrit (Pegaso en Tuono RSV4) hadden niet begrepen dat er nog mensen wilden tanken, dus na 500 meter reden die verder de route op terwijl de rest ging tanken. Na het tanken ontstonden er min of meer vanzelf 2 groepjes van 4: een wakkere en een niet zo wakkere groep (sommigen hadden een zware avond gehad). Omdat ik motoren beter onthoud motoren dan namen ;) : in de niet zo wakkere groep een Kawasaki, Tuono factory, RSV1000R, Moto 6.5. De wakkere groep met 2 Tuono's en 2 Dorsoduro's 1200. Met de lunch aan de IJssel, nabij Welssum, kwamen het groepje van 2 en ons groepje van 4 elkaar tegen en hebben gezellig samen geluncht. Daarna verder naar Kampen, Giethoorn etc. Vlak voor het einde van de rit spatte ook ons groepje uit elkaar om nog andere verplichtingen (BBQ, verjaardag, etc.) te kunnen halen. Dat kwam goed uit want vlak daarna was een wegopbreking waardoor we toch niet verder konden en een aardig stuk om hadden moeten rijden.

Iedereen dank voor de gezelligheid!


Gr Els

Word ook betalend lid van de ARA!