ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#371513
Het is tijd voor de volgende rit en dat wordt de Loonse en Drunense Duinenrit.
Deze route voert jullie door het mooie landschap van Brabant.

We verzamelen bij Grand Café Markt 8 adres =Markt 8, 5721 GE Asten.
Rond 09:30 vertrek is dan rond 10:00 of naar eigen inzicht eerder. Let wel op het restaurant is dan nog gesloten en ik weet niet of er in de buurt iets eerder los is voor koffie
Het einde van deze route is ook weer bij dit Restaurant

Hieronder staat de route in Garmin en Tomtom bestand.

Veel plezier

Pim Eventcommissaris ARA
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#371585
Had er graag bij willen zijn, maar had voor deze dag al wat anders op de agenda staan!
Veel plezier alvast!
#371607
Uhm, Asten is best ver weg eerlijk gezegd. Dat betekent voor mij dus heen een roteind en terug een roteind. Als we nou beginnen in Den Bosch en eindigen in Den Bosch dan verlicht dat de aan/terugrij ellende? Dan doen we lunch ergens halverwege.

Nou ik denk er nog even.
#371617
Gerrit schreef:
11 jul 2018, 18:40
Uhm, Asten is best ver weg eerlijk gezegd. Dat betekent voor mij dus heen een roteind en terug een roteind. Als we nou beginnen in Den Bosch en eindigen in Den Bosch dan verlicht dat de aan/terugrij ellende? Dan doen we lunch ergens halverwege.

Nou ik denk er nog even.
Dit is voor Jos een keer dichtbij ;D ;D ;D ;D . Hoef hij dit keer geen roteind te rijden :) :) :) :) :)
#371640
Gerrit schreef:
11 jul 2018, 18:40
Uhm, Asten is best ver weg eerlijk gezegd. Dat betekent voor mij dus heen een roteind en terug een roteind. Als we nou beginnen in Den Bosch en eindigen in Den Bosch dan verlicht dat de aan/terugrij ellende? Dan doen we lunch ergens halverwege.

Nou ik denk er nog even.
Dat vond ik ook jammer. Anders hadden we er zeker bij geweest.
#371643
Dank je wel voor jullie tips. Wij zullen als bestuur hier rekening mee houden.
Qua afstand naar Asten ben ik van mening dat wij een club zijn voor leden uit heel Nederland.
We kunnen dus bijvoorbeeld niet alle ritten in het westen organisieren. We hebben als bestuur daarom bewust gekozen voor spreiding over Nederland.

Het is alleen jammer dat we vandaag met drie leden (Ron, Mark en ik) waren. De rit was heerlijk. Mooie natuur, afwisselende omgeving en veel slingers.
Dank je wel voor de gezelligheid jongens en hopelijk zijn er bij de Hanzestedenrit meer leden bij. Ik ben er helaas niet bij vanwege werkverplichtingen.

Groeten,
John
#371646
Bij het horen van Loonse- en Drunense duinen denk ik aan Den Bosch. Dat had ong 100 km geweest. Maar in mijn geval is Asten 140 enkele reis en dan nog de rit a .... km. Maar geen probleem. Ik ga kijken om een rit uit te zetten in West-Brabant/ Hoeksche Waard. Worddt het voor mij een thuiswedstrijd.
#371647
Goed om te horen dat de route goed was verlopen en dat er toch mensen waren die met dit hete weer zijn gaan rijden

Wil er iemand die de rit heeft gereden een stukje schrijven voor in ons digitaal clubblad??
Je kan dit sturen naar de penningmeester en hij zorgt ervoor dat het in het clubblad komt.

Mvg Pim Eventcimmissaris ARA
#371649
Heel graag :ok:
Betrokkenheid van leden wordt altijd op prijs gesteld.

Groeten,
John
motorgirl schreef:
15 jul 2018, 09:33
Bij het horen van Loonse- en Drunense duinen denk ik aan Den Bosch. Dat had ong 100 km geweest. Maar in mijn geval is Asten 140 enkele reis en dan nog de rit a .... km. Maar geen probleem. Ik ga kijken om een rit uit te zetten in West-Brabant/ Hoeksche Waard. Worddt het voor mij een thuiswedstrijd.

Word ook betalend lid van de ARA!