ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door joebar83
#371479
Beste ARA leden.

In september dit jaar zijn wij weer als club aanwezig op de wel bekende Italdag in Beusichem.
Ook zullen wij als ARA ons 20 jarig jubileum gaan vieren op dit evenement.
Wie wil ons helpen om deze dag in goede banen te lijden?? ik hoor dit graag van jullie!!

En voor de helpende handjes: wat je moet doen deze dag is goeie zin meebrengen en onze club promoten en een babbeltje maken met bestaande en nieuwe leden

UPDATE 01-08-2018!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er is weer wat nieuw omtrent deze mooie dag. Gerard heeft gisteren te horen gekregen dat wij van Piaggio 3 demo motoren ter beschikking krijgen voor op de Italdag. En welke modellen dit zijn weten wij nog niet dus dat blijft een verrassing.

Echter moeten wij als ARA zelf de administratie doen en zorgen dat de tank vol blijft.
Ik zoek nog een vrijwilliger om hierbij ons te helpen om de administratie en motoren bij te houden.

Ook is ons de vraag gesteld vanuit DCN of wij vrijwilligers kunnen leveren om de stroom bezoekers in goede banen te leiden/Verkeer regelen.Zei gaven 3 tijdvakken op waar in dat moet gebeuren.
Tijdvak 1 is van 09:30 t/m 12:00
Tijdvak 2 is van 12:00 t/m 15:00
Tijdvak 3 is van 15:00 t/m 17:30

Ook voor ieder lid en nieuwe leden ligt er straks op de stand een presentje klaar ivm met ons 20 jarige jubileum

DUS NOTEER DEZE DATUM EN KOM GEZELLIG LANGS!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier alvast de flyer en wat wij verder gaan doen met ons jubileum blijft nog een verrassing voor jullie.

Gr Pim Eventcommissaris

De helpende leden voor deze dag

1: Chris86 (Chris)
2: Capo dei capi (John)
3: G Factory (Gerard)
4: Joebar83 (Pim)
5: Han (Han)
6: Malle eppie (Anton)
7: familyguy (Mart)
8: RobbieR (Rob)
9: Ferba (Ferry)
10: tier.tje@hotmail.com (Rijk)
11: Wilco (Wilco)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door FerBa
#371959
Enigszins last minute, maar bijdeze geef ik mijzelf op als helpende hand! :yes: :ok:
Avatar
Door FerBa
#371962
joebar83 schreef:
28 aug 2018, 21:10
FerBa schreef:
28 aug 2018, 20:58
Enigszins last minute, maar bijdeze geef ik mijzelf op als helpende hand! :yes: :ok:
Heb jou het draaiboek toe gemaild.
Ontvangen! :yes: :ok:
#371968
Beste ARA leden en Forum leden.

Na gisteren overleg te hebben gehad met de organisatie is gebleken dat er nog veel te weinig vrijwilligers hebben om deze dag in goede banen te lijden.
Alleen al om al het verkeer te begeleiden op de weg als op het terrein is er 30 man nodig. we hebben er nu pas 17.
Je hoeft echt niet de hele dag te staan maar we kunnen kiezen uit de ochtend of middagdeel.

Dus wie wil ons helpen voor deze dag???????????????????

Je kan mij even een mailtje sturen als je wilt helpen.

Met vriendelijke groet,

Pim Eventcommissaris ARA
#371983
Wilco schreef:
31 aug 2018, 19:26
Hallo ik kom zondag ook langs en wil ook wel een paar uurtjes helpen.

Groeten Wilco
Leuk dat je ook wil helpen deze dag. welk dagdeel zou je ons willen helpen??

Gr Pim Eventcommissaris ARA
#372004
De Italdag was een groot succes!

Dank aan alle vrijwilligers en speciaal aan het eind waarbij er flink met dranghekken moest worden gesjouwd!
Tevens dank aan de vele leden die onze gezellige stand kwamen bezoek en uiteraard aan De Zwart Motoren (Marjolein en Jarno) voor hun aanwezigheid en inzet :ok:

Word ook betalend lid van de ARA!