ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#375205
Zomaar effe wat plaatjes van een zeer geslaagd weekje met de club in de dolemieten.

Enkelen van de leden hebben nog een klinkend optreden verzorgd met de oeroude tiroolse toverstaf maar daar heb ik helaas geen beeld van.. ::)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#375219
The Marshall schreef:
25 sep 2019, 16:42
Zo begon het eigenlijk :rotfl2:

IMG-20190908-WA0011.jpg
Inderdaad en het hielp niets. Daarna 2 dagen in de droogcel gehad, pas toen waren ze droog geworden.

Een tip: Waterdichte laarzen (Gore Tex) is een prima idee. Maar als je geen RSV Mille hebt dan regent het alsnog van bovenaf in. Je hebt dan laars-condoompjes nodig. Tja ik ben niet zo van de condooms dus die had ik niet....verder iedereen wel zag ik. :tease: Laars-condoompjes bedoel ik of sommigen noemen het 'over'laarzen.
#375220
Gerrit schreef:
25 sep 2019, 16:59
The Marshall schreef:
25 sep 2019, 16:42
Zo begon het eigenlijk :rotfl2:

IMG-20190908-WA0011.jpg
Inderdaad en het hielp niets. Daarna 2 dagen in de droogcel gehad, pas toen waren ze droog geworden.

Een tip: Waterdichte laarzen (Gore Tex) is een prima idee. Maar als je geen RSV Mille hebt dan regent het alsnog van bovenaf in. Je hebt dan laars-condoompjes nodig. Tja ik ben niet zo van de condooms dus die had ik niet....verder iedereen wel zag ik. :tease: Laars-condoompjes bedoel ik of sommigen noemen het 'over'laarzen.
Tip 2: een regenras die over de manchetten van de handschoen gaan
Tip 3: Handvatverwarming :ok:
#375231
Big Chris schreef:
25 sep 2019, 17:40
Gerrit schreef:
25 sep 2019, 16:59
The Marshall schreef:
25 sep 2019, 16:42
Zo begon het eigenlijk :rotfl2:

IMG-20190908-WA0011.jpg
Inderdaad en het hielp niets. Daarna 2 dagen in de droogcel gehad, pas toen waren ze droog geworden.

Een tip: Waterdichte laarzen (Gore Tex) is een prima idee. Maar als je geen RSV Mille hebt dan regent het alsnog van bovenaf in. Je hebt dan laars-condoompjes nodig. Tja ik ben niet zo van de condooms dus die had ik niet....verder iedereen wel zag ik. :tease: Laars-condoompjes bedoel ik of sommigen noemen het 'over'laarzen.
Tip 2: een regenras die over de manchetten van de handschoen gaan
Tip 3: Handvatverwarming :ok:
Precies. Maar niet altijd voor iedereen nodig hoor. Twee jaar geleden reden we terug in de regen. Tijdens een tussenstop doet Henk (maat van Jos) zijn overhandschoenen uit en giet per handschoen een halve liter water eruit. Had ie geen last van, warmbloedig type. Na klaar zijn met lachen weer weg vervolgd. Maar wel een goed voorbeeld van handschoen over de mouw. En voor Gerrit, die regenoverschoenen werken echt goed.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Word ook betalend lid van de ARA!