ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door futuristie rosso
#370719
Wegens onvoldoende belangstelling en het organiseren van een hemelvaart 2.0 annuleer ik dit weekend.

Ik wil de leden die wel hebben ingeschreven bedanken voor hun vertrouwen. Gezien deze ervaring en diverse slechte ervaringen binnen de club heb ik besloten mijn lidmaatschap op te zeggen.
Alle integere leden die in het verleden wel hun afspraken zijn nagekomen wil ik bedanken voor hun inzet en vriendschap. Het ga jullie goed......

Donderdag 30 mei- zondag 2 juni 2019

Dit evenement is uitsluitend toegankelijk voor leden. (22 personen)
Inschrijven kan uitsluitend door mij een email te sturen (rrmeinema1955@kpnmail.nl.)met de volgende gegevens:


Aantal deelnemers......
Naam, adres, woonplaats, mobiel telefoonnummer, en een contactpersoon in Nederland voor eventuele calamiteiten.


De reservering voor het Hemelvaartweekend 2019 is een feit, In 2019 gaan we naar het mooie Zwarte woud.
Het Landgasthof Waldhorn ligt in het noorden van het zwarte woud en grenst aan de westkant aan de Vogezen.
Kortom, weer genoeg mooie wegen om te motorrijden.
Het Hotel is gelegen in Forbach-Gausbach en ligt 558 km van Utrecht.

Het hotel heeft ons het volgende aanbod gedaan.

3 x Overnachting
3 x ontbijt
3 x avondeten

Ik heb het volgende geboekt

10 x 2 persoonskamers
2 x 1 persoonskamers
De kamers zijn voorzien van douche toilet en Wifi en sateliet TV

Prijzen:
twee persoonskamer: € 174,00
Een persoons kamer : € 194,00

Alle informatie over dit hotel kunt u vinden op :http://www.landgasthof-waldhorn.de





Het inschrijven en betalen zal voor 1-4-2019 dienen te geschieden op basis van beschikbaarheid.
Het rekening nummer waar het bedrag op gestort moet worden is NL53 INGB 0007 7189 08 ten name van Aprilia Riders Association.


Zijn er nog vragen dan is Ron Meinema te bereiken op tel nr 0653 974 532.

Heb je zin om mee te gaan met dit fantastische Hemelvaartweekend, laat het dan snel weten want zoals ieder jaar zit het gauw vol!!

Beantwoording van dit topic is niet mogelijk. Wel is het mogelijk om met elkaar te communiceren in het Hemelvaart 2019 cafe


Deelnemers 4

Ron Meinema + 2 pers Kamer
John Kuijten + ferry van Baarle 2 pers kamer
Birdie 1 pers kamer
Ronald Biesot 1 pers kamer
Laatst omhoog gehaald door futuristie rosso op 14 mei 2018, 11:53.

Word ook betalend lid van de ARA!