ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door futuristie rosso
#370694
De eerste aanbiedingen voor het zwarte woud zijn binnen. Ik wacht nog een week in de hoop dat de anderen (totaal 6 hotels aangeschreven) deze week nog reageren. Tot nu toe hebben er twee gereageerd waarvan er een veel te duur is. Ik houd jullie op de hoogte. Dus Ronald nog affe rustag...!!!

Inschrijving uitsluiten via mijn email rrmeinema1955@kpnmail.nl
Laatst gewijzigd door futuristie rosso op 31 mar 2018, 17:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door futuristie rosso
#370747
aanmelden uitsluitend via mijn email zoals omschreven in het topic hemelvaart 2019 inschrijving.
Avatar
Door DvY
#371096
Ik weet het nog zo net niet of ik er heen ga.
Dit jaar mezelf goed vermaakt en mijn hoofd kunnen legen maar Jezus wat een takken eind rijden was het terug.
Als het me lukt om er een paar dagen voor en na te plakken wellicht wel maar dat durf ik nog niet te zeggen.
Wel een prachtig gebied weet ik uit ervaring!
Avatar
Door futuristie rosso
#371115
Ja, het is wel weer iets verder.De poll die er zo nodig moest komen heeft beslist dat het zwarte woud de voorkeur heeft. Dus heb ik gezocht naar een hotel in het Noorden van het zwarte woud. Nu geven sommige leden aan het te ver te vinden.Dat vindt ik jammer, nu is het eigenlijk al weer te laat om wat anders te zoeken en zal de groep wellicht wat kleiner zijn. Wel is het natuurlijk mogelijk om er twee dagen aan vast te plakken waardoor het misschien beter te doen is. In twee dagen heen en twee dagen terug. Dat is natuurlijk voor een ieder zijn eigen keuze.

Ik zelf vindt het geen probleem om in een dag naar het zwarte woud te rijden. Maar als het slecht weer is dan zijn het best wel afstanden. Mijn voorstel is om de poll achter wegen te laten en mij de vrije hand te geven om het hemelvaart weekend te organiseren. Daarbij zal ik natuurlijk kijken naar een locatie die niet verder weg ligt dan 350 km. Laat maar weten wat jullie er van vinden. Spijtig vindt ik echter wel dat degen die het hardst om de poll hebben gevraagd als eerste zijn afgehaakt.
Avatar
Door FerBa
#371220
Wat mij betreft krijg je de vrije hand Ron! :yes: :ok:

Ennuh Dennis, jij bent er gewoon bij! :rtfm: ;D
Avatar
Door DvY
#371228
FerBa schreef:
24 mei 2018, 22:31
Wat mij betreft krijg je de vrije hand Ron! :yes: :ok:

Ennuh Dennis, jij bent er gewoon bij! :rtfm: ;D
Jajajaja we zien wel hoe het loopt!
Snap dat jullie mij niet willen missen! :friends:
Avatar
Door DvY
#371235
kakketoe schreef:
25 mei 2018, 08:37
Voor dat iedereen weer in de stress schiet,ik lig volgend jaar op een 1 persoonskamer :rotfl2:

Sowwwww lekker rustâhgggg :lazy:
Lekkahhhh!!!
Avatar
Door Shiver750
#371543
Net zoals dit jaar ga ik komend jaar weer niet mee met het Hemelvaartweekend. Ik vind het te ver rijden voor die paar dagen en alles behalve effectieve bochtjes-rijtijd.
Ik heb niet de mogelijkheid om ervoor/erna extra dagen op te nemen.

Ik zal het dan ook volgend jaar dichterbij huis zoeken. Luxemburg ofzo. Ik heb er geen probleem om daar weer naar toe te gaan.
Ik weet dat ik niet de enige ben die het te ver vind, dus mocht je het ok dichterbij huis willen zoeken.... geef een gil dan kunnen we misschien samen gaan. Ik ben al bezig met het zoeken naar een overnachtingsstekkie.
Avatar
Door futuristie rosso
#371549
Toch jammer, er moest een poll komen en zo geschiede. De Keus was overduidelijk voor het zwarte woud, dus als organisator heb ik om het een beetje berijdbaar te houden in het Noorden gehouden.
In het verleden heb ik altijd een redelijke afstand aangehouden voor dit weekend. Het zwarte woud zou dan ook niet mijn keus zijn. Maar ja de leden beslissen. Ik vindt het dan ook teleurstellend dat er nu veel mensen zijn die dat te ver vinden en afhaken. Nogmaals niet mijn keus.
Mijn idee is dat ik het volgende jaren weer zal bepalen waar we heen gaan.
Het idee een mistery weekend waarbij je van te voren niet weet waar we heen gaan. Wel op een fatsoenlijk afstand natuurlijk.Wat vinden jullie van dit idee....??
Avatar
Door robz
#371557
Ik was er dit jaar niet bij maar dat had niks te maken met de afstand, gewoon eens zin in iets anders dus met klein groepje naar Schotland geweest. Ik ben even kwijt waar jullie dit jaar geweest zijn maar ik begrijp uit de reacties dat ook dit jaar een stukkie rijden was.

Ik heb ooit het hemelvaartweekend op de agenda gezet als laagdrempelig instapritje met de club waar ook de eenling gemakkelijk op aan moest kunnen haken dus ik denk dat als dat jaarlijks doorschuift van sauerland naar eiffel naar ardennen en vice versa dat voor de meesten het beste is. Dat de toercommissie dan het einddoel bepaalt lijkt me prima en niet voor inspraak vatbaar. Dat vervolgens iemand (ron) binnen dat concept de organisatie op zich wel nemen is alleen maar prachtig.

Andere bestemmingen als zwarte woud, harz, vogezen, tatra, jura, alpen, dolomieten, schotland, ierland , isle of man etc etc etc lenen zich meer voor een jaarlijkse buitenlandrit omdat je dan ongeveer een week weggaat. Dat er voor zo'n trip een poll gehouden wordt lijkt me prima uiteindelijk heb je wel deelnemers nodig!

Dan de planning voor volgend jaar , ik begrijp dat er vooraf hotels geboekt moeten worden maar eerlijk gezegd kan ik nooit met zekerheid zeggen dat ik meega. Ik weet nu nog niet of ik bijvoorbeeld in augustus tijd heb. Een kleine aanbetaling zoals met Jos voor volgend jaar vind ik een goed systeem. Die 75 euro is nog wel te overzien mocht je het onverhoopt toch niet redden.

Tot slot nog even zwarte woud. Lijkt me leuk, alleen meer dan een ovb zou ik niet durven zeggen.
cheers
Avatar
Door futuristie rosso
#371579
Ik zit te denken aan een mistery weekend. Je krijgt op de eerste dag tussenpunt nr 1 op de whatsapp.
Na aankomst krijg je op aanvraag het tweede tussenpunt en daarna het eindpunt.
Van te voren weet je dan niet waar we heengaan. De afstand niet meer dan plus minus 350 KM van Utrecht. Zie je elkaar ook onderweg naar de eindbestemming,

Laat maar weten wat jullie er van vinden.

Word ook betalend lid van de ARA!