ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#370607
Dat was even pech hebben, maar toch ook weer mazzel.....

De rit begon in Bleiswijk. Via Boskoop en Tempel naar Gouda gereden. Dan langs Haastrecht en Oudewater naar Woerden. Vervolgens weer terug richting Bodegraven.
Daar kreeg ik EEN LEKKE ACHTERBAND. Shit!!
Een van de mannen wees me er op. Plakken (binnenband) langs de weg?? We waren vlak bij Motorcentrum Goedhart, dus even heel voorzichtig doorrijden. Kon gelukkig meteen terecht. In de tussentijd dat we een broodje hamburger aten werd de band geplakt.
De rit zat er toen helaas wel op. Aardig dat jullie er bij bleven mannen!
#370609
Dat was een schitterende seizoensopener. Vandaag met de iPhone genavigeerd met Navigation app van MyRoute app. Dat gaat heel aardig maar als je een routepunt mist wil hij steeds terug. Dat is op te lossen door de route opnieuw te laten (zonder de optie naar het beginpunt te navigeren). Iets onhandig maar het werkt.
De iPhone op de Motor is wat mij betreft geslaagd, dat kan wel wat worden. Toch zou ik voor een langere / buitenlandrit wel de TomTom gebruiken.
Na aankomst bij de Mac een bakkie gedaan en zijn we vertrokken. Het was een oudere route die door Anne gemaakt is, erg leuk om te doen.
Bij de lunch waren we nog maar met 4 man, de achterblijvers kwamen niet meer. Lekke band lees ik nu, gelukkig allemaal goed gekomen.
Na afloop nog droog naar huis kunnen rijden.

De Tuono heeft zich goed gedragen, wat stuurt dat gemakkelijk. Inmiddels weer gewassen en hij staat schoon in de garage te wachten tot de volgende rit.

HEt was me wederom een eer en genoegen om met de Aprilia Riders onderweg te zijn.

Tot de volgende!

Groet, Gerrit
#370612
Helaas geen kauwe klauwen gehad , meer zweet wanten want het was schitterend weer . Leuke route en goed gezeldschap . Balen dat Chris een lekke band kreeg , lijkt me verstandig om bij de volgende ritten de telefoon nummer van de voorrijder te hebben zodat , indien je pech heb, je kan bellen/appen of sms versturen . Ik heb zelf altijd een bandenplak set bij me dus had even uitkomst kunnen geven .
Maar toch een hele geslaagde dag , heel klein beetje regen bij thuiskomst gehad maar dat heb ik er graag voor over .
Tot de volgende keer !
#370625
berthebike schreef:
11 mar 2018, 08:54
............... Balen dat Chris een lekke band kreeg , lijkt me verstandig om bij de volgende ritten de telefoon nummer van de voorrijder te hebben zodat , indien je pech heb, je kan bellen/appen of sms versturen . Ik heb zelf altijd een bandenplak set bij me dus had even uitkomst kunnen geven ........................
Chris had geen lekke band, maar ikkuh: Motoman / Erik Gemser met m'n MOTO'6,5..... ;-)
#370647
MotoMan schreef:
14 mar 2018, 09:51
berthebike schreef:
11 mar 2018, 08:54
............... Balen dat Chris een lekke band kreeg , lijkt me verstandig om bij de volgende ritten de telefoon nummer van de voorrijder te hebben zodat , indien je pech heb, je kan bellen/appen of sms versturen . Ik heb zelf altijd een bandenplak set bij me dus had even uitkomst kunnen geven ........................
Chris had geen lekke band, maar ikkuh: Motoman / Erik Gemser met m'n MOTO'6,5..... ;-)

Aaah geeft niet , jij had de banden plak set ook mogen gebruiken hoor !
#370690
Beste iedereen. Graag vanaf heden zoals Pim aangaf de stukjes naar mij sturen, ik zal dit opnemen en zorgen dat we deze waardevolle input gebruiken waar hij voor is, namelijk delen met de iedereen.

Stukjes en alle andere relevante bijdragen zijn zeer welkom en mogen naar penningmeester apenstaartje aprilia-riders.nl !!

joebar83 schreef:
13 mar 2018, 12:50
Kan iemand een verslag schrijven van deze rit voor in het clubblad en even sturen maar de penningmeester???

Alvast bedankt

Gr Pim

Word ook betalend lid van de ARA!