ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door robz
#371279
mijn kampeeruitje valt precies gelijk dus ben bang dat hem niet gaat worden... wilde eerst n weekje eerder maar moest ff schuiven... ::)
Avatar
Door pipo-de-kloun
#371322
Gaat dit evenement plaatsvinden? Dan weet ik even of ik een plekje moet reserveren bij Maurice.
Ik zou zelf gaan voor een 'kortere' afstand van zo'n 600+ km in plaats van 1.000. Mochten hier meerdere mensen voor te porren zijn, dan genereer ik een route.

Let me know!
Avatar
Door Gerrit
#371323
Jazeker, ik ga in ieder geval en ik denk eraan de 750 km te doen. Ik zal zo ook even reserveren bij Maurice.

Zie de openingspost voor de 3 routes.
Avatar
Door pipo-de-kloun
#371420
Voor de liefhebbers nog even een 632km route in de bijlage. Soort van compromis tussen de 1.000 en de 500 route.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Han
#371422
Ik ben tegen, voor 600 km komen we ons nest niet uit = geen Rubberbutt :) ;) 8)
Check de openingspost, ik wil minimaal de 750 doen :ok: :ok:
Tot donderdag, ook veel zin in :yahoo:
Avatar
Door pipo-de-kloun
#371429
ChrisK schreef:
18 jun 2018, 19:51
Ik ben voor 500 of 600 km. Maar met 2 of 3 is minder leuk. Donderdagavond stemmen met een biertje erbij?
Ik neem hoogstwaarschijnlijk een introducé mee, dus dan zijn we al met 4 personen. Daar komt bij dat ik van mening ben dat bij grotere af te leggen afstanden het beter is om met relatief kleine groepjes te rijden. Maar daar ben ik flexibel in hoor.
Avatar
Door robz
#371439
Hi guys allemaal veel plezier morgen, ik sta met mn tentje nog in de champagne en ga morgenavond niet redden. Zaterdagavond ben ik pas in heerlen

Word ook betalend lid van de ARA!