ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Gerrit
#369131
Ik heb wel weer zin in een RubberButt te rijden.

Ik heb 22 juni 2018 in de agenda gezet, thuis afgestemd. Ik ben nu al ongeduldig.

Ik wil die route doen die een paar keer heen en weer slingert, die vond ik wel leuk. Kijk plaatje gevonden, dat is de RB van 2010 geweest. Wat gaat de tijd toch hard zeg. Nou dan kunnen we die wel weer eens doen.

Misschien wil er nog iemand mee?

Deelnemers:

Gerrit 750
Han vd Weerden
Bert The Bike
Chris Koolschijn
Rian de Waard 600+
Jos Hanssen 500
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Gerrit op 4 jun 2018, 15:44, 13 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Big Chris
#369132
Gerrit schreef:
25 jul 2017, 17:04
Ik wel weer zin in een RubberButt te rijden.

Ik heb met potlood 21 juni 2018 in de agenda gezet.

Ik wil die route doen die een paar keer heen en weer slingert, die vond ik wel leuk.

Misschien wil er nog iemand mee?
Klinkt goed, vooral van dat slingeren :crazy: . Met potlood staat die in de agenda :yahoo:
Avatar
Door robz
#369160
hmm altijd leuk natuurlijk...

als er voldoende animo is voor een 1000km groepje dan kom ik O0
Door ElSjiepo
#369193
Als ie met pen in de agenda staat ga ik proberen vrij te krijgen van de baas! (kan pas over een half jaar zo'n beetje, anders was het verzoek de deur al uit :tease: )
Avatar
Door Gerrit
#369205
Plaatje in de OP gezet met de route. Dit was de RB van 2010. Erg leuke route, waarbij je veel moet rijden en toch nooit ver weg bent. Cool.
#369210
mooi initiatief Gerrit, al gaan we met z'n tweeën ik ga mee. Hotel zoeken in de Eifel en dan gaan....??
Door FastJ
#369221
Ah, die route ken ik nog, heb ik in 2011 in tegengestelde richting gereden als Rubber But 2011. Was ff kwijt hoe dat ook al weer ging met zo'n Zumo. Wel lekker gereden toen en veul km's gemaakt.
Door berthebike
#369223
futuristie rosso schreef:
1 aug 2017, 23:01
mooi initiatief Gerrit, al gaan we met z'n tweeën ik ga mee. Hotel zoeken in de Eifel en dan gaan....??
Zet mij er maar bij ! Dennk dat ik zaterdag al een stuk van de route ga riiden !
Avatar
Door Gerrit
#369908
Tada RB 2018 in de My Route App website gezet. En letop, als je googlemaps kiest zie je meteen de wegwerkzaamheden EN hij houdt er dan ook nog rekening mee!! :ok:

Vervolgens zet je het vanuit Myrouteapp direct in de TomTom Drive en voila! Route op je TomTom Rider.

Geweldig!

Nou hierbij dan nog even een plaatje om alvast van te genieten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Gerrit
#369909
Oh, Ja dan nog wat.

My Route App heeft nu ook een navi app. Het is nog Beta maar het ziet er al heel erg veelbelovend uit. Dat betekent dus dat je je route gewoon op je iPhone kunt rijden.

Met SP Connect heb ik een houdertje gekocht, USB charger. En voila je iPhone is een volwaardige Motor GPS geworden. :kwijl:
Avatar
Door Gerrit
#369911
Nou zeg, ook TomTom houdt rekening met live info over wegafsluitingen en verkeerssituatie. Nou is die laatste niet zo interessant maar de wegafsluitingen wel natuurlijk. Op het moment dat we gaan rijden nog maar s checken. Ik had net een hele rare lus die er maar niet uit wilde: blijkt er op dit moment ter plaatse een wegafsluiting te zijn, vandaar!!
Avatar
Door malle eppie
#369912
Lijkt een mooie route Gerrit, en wat een gebruiksgemak met myroute en TT. Weet niet of je goldmember bent, maar dan kan je ook de michelinkaarten gebruiken!
Avatar
Door Han
#369913
malle eppie schreef:
8 dec 2017, 19:55
Lijkt een mooie route Gerrit, en wat een gebruiksgemak met myroute en TT. Weet niet of je goldmember bent, maar dan kan je ook de michelinkaarten gebruiken!
Ben ook Goldmember, je kan dan ook TomTom, Google (Tyre) en Here (Garmin) routes/tracks vergelijken en met een paar correcties de routes gelijk maken. Geen verschillen meer tussen TT en Garmin ;-)
Avatar
Door robz
#369966
pipo-de-kloun schreef:
21 dec 2017, 16:13
Ja, hier ben ik bij! 1.000 wordt taai, maar wie weet.
Is er een bullet?
leuk, al 3 man voor de 1000! :ok: :worship:

gaat het er toch weer van komen! Dacht dat het bij 10x1000 zou blijven.... 8)
Door ElSjiepo
#371185
Streep mijn naam maar weer door. Is m'n laatste werkweek voor de zomervakantie, daar ga ik niet meer onderuit komen... :sorry:

Word ook betalend lid van de ARA!