ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door futuristie rosso
#367772
Elfstedentocht.gpx
Wie hebben zin om op 1 of 8 juli de Elfstedentocht te rijden.
Een prachtige gelegenheid om kennis te maken met de meest tevreden provincie van Nederland.
Voor deze rit hoeven de ijsmeesters niet bij elkaar te komen.
Laat me weten wat je er van vindt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door FerBa
#367776
Lijkt mij wel leuk! :yes:

Beide data kan ik ! :yes:
Avatar
Door FerBa
#367952
Ik noteer hem ook in mijn agenda! :ok:
Avatar
Door MadMAxRonald
#368417
Goedemorgen samen,

Vorig jaar weer een Aprilia gekocht en opnieuw lid geworden van Aprilia Riders. Gelijk gekeken of er mogelijkheden zijn om nog een paar gezamenlijke tochten te maken. En dan zie ik de tocht der tochten ;D

Als niemand er iets op tegen heeft sluit ik me graag aan bij deze tocht. En aangezien ik nog niemand ken ben ik ook wel benieuwd hoe zo'n dag eruit gaat zien. Volgens mij zie ik een Futura, een RSV Mille, een Caponord? Wordt het een sportief, toeren of rustig rondje?

Nogmaals, ik heb geen moeite om vijfde te zijn maar een vijfde wiel aan de motor is minder gezellig. Ik zie jullie reacties graag tegemoet :victory:

Cheerzzz, Ronald
Avatar
Door FerBa
#368520
MadMAxRonald schreef:
10 jun 2017, 09:01
Goedemorgen samen,

Vorig jaar weer een Aprilia gekocht en opnieuw lid geworden van Aprilia Riders. Gelijk gekeken of er mogelijkheden zijn om nog een paar gezamenlijke tochten te maken. En dan zie ik de tocht der tochten ;D

Als niemand er iets op tegen heeft sluit ik me graag aan bij deze tocht. En aangezien ik nog niemand ken ben ik ook wel benieuwd hoe zo'n dag eruit gaat zien. Volgens mij zie ik een Futura, een RSV Mille, een Caponord? Wordt het een sportief, toeren of rustig rondje?

Nogmaals, ik heb geen moeite om vijfde te zijn maar een vijfde wiel aan de motor is minder gezellig. Ik zie jullie reacties graag tegemoet :victory:

Cheerzzz, Ronald
Hoi Ronald, welkom!
We rijden over het algemeen sportief, maar dat is een redelijk ruim begrip, want dat kan voor de een rustig zijn, terwijl dat voor de ander te sportief is.
Het type motor zegt niks over de rijkwaliteiten van de bestuurder, we hebben hier (Eencilinder)Pegaso-rijders tussen (gehad) die niet bij te houden zijn op een dikke sportfiets of naked!
Punt is dat we zoveel mogelijk rekening houden met de zwakste/langzaamste rijder en daar het tempo op aanpassen.
Afhankelijk van het aantal meerijders splitsen we in groepjes!

Voel je niet bezwaard en kom gewoon lekker meerijden! :yes: :ok:
Tot dan!
grtz Ferry
Avatar
Door futuristie rosso
#368640
De route
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door MadMAxRonald
#368651
Goedemorgen samen,
Ik heb me helaas af moeten melden. Soms heb je je eigen planning niet altijd in de hand. Erg Jammer!
Maar zeker bedankt voor het warme ontvangst! Wellicht tot de volgende rit :ok:
Avatar
Door Capo dei Capi
#368879
Zo weer thuis. Heerlijk door Friesland gereden.
Ron bedankt voor de leuke rit.
Ferry, Rik, Ron en Fred bedankt voor de gezellige dag :ok:

Groeten,
John
Avatar
Door FerBa
#368918
Was weer een lekker ritje met een lekker vroeg begin(06:00 uur! :wobblesign: ).
620 km uit en thuis en een houten kont rijker! ;D
Ron bedankt voor het voorrijden en iedereen bedankt voor de gezelligheid!

Word ook betalend lid van de ARA!