ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Madman59
#368351
Appie is vrijwel zeker economisch total loss verklaard, dus ff wachten op wat uitslagen hierover. Nou maar s op zoek naar een andere Tuono en hopen dat t lukt voor deze rit.
Door Madman59
#368411
Qua brommer gaat t de goede kant op. In principe een Tuono v4 aprc abs geregeld. Zal hopelijk op tijd geleverd worden dus vooralsnog blijf ik op de meegaanders lijst. Gezien we met 5 zijn en Oscar en Ron op een kamer liggen, voor mij maar een 1 p kamer regelen denk ik Jos.
Avatar
Door The Marshall
#368530
Probleem >:( :-[
Mijn fiets is niet op tijd klaar, dashbord komt week 26
Kan misschien wel wat anders lenen, maar om op een vreemde motor te gaan heb ik niet zo'n zin aan :no:
Dusssss, ik kan niet mee :(
Zeg het maar, gaan jullie met zun 4 tjes, blazen we de hele boel af??
Volgende keer beter ??
Avatar
Door Birdy
#368537
The Marshall schreef:
15 jun 2017, 17:35
Probleem >:( :-[
Mijn fiets is niet op tijd klaar, dashbord komt week 26
Kan misschien wel wat anders lenen, maar om op een vreemde motor te gaan heb ik niet zo'n zin aan :no:
Dusssss, ik kan niet mee :(
Zeg het maar, gaan jullie met zun 4 tjes, blazen we de hele boel af??
Volgende keer beter ??
Jeetje, wat vervelend Jos!

Ik zeg, wat betreft mijn aanmelding, volgende keer beter!
Door Madman59
#368540
Das balen Jos. Jammer dat de reparatie zoveel tijd kost.
Tippie, heb ik kortgeleden nog ergens gelezen, maak een proefrit van een paar dagen.

Ennywee, nu er met afzegging van Berdien nog maar 3 zijn denk ik ook: volgende keer beter. Of de centen in de zak houden voor de Buitenlandrit?
Avatar
Door Brontolo
#368547
Geloof niet dat er een Buitenland Rit gepland staat dit jaar. :no:
Die Slovenië Rit die nu nog in de agenda staat is een overblijfsel van vorig jaar volgens mij.

Maarrrrrrrr.....mocht De 5 Landen Rit vervallen, stap naar voren als organisator en zet die Buitenland Rit op poten! :yes:
Avatar
Door Henk RS 250
#368550
Strak plan, vraag een tomtom voor je verjaardag en maak er iets moois mee.

Iets heel anders, ik vind deze route, rondje Zweedse race en andere historie. Het is wel een auto route maar volgens mij prima geschikt voor een paar dagen weg met de motor ook. Plenty interessante stops en uitstapjes. F checken of er niet te veel onverharde stukken inzitten. Scandinavie is geweldiig, je loopt wel leeg op alcohol maar het eten is briljant daar.

https://www.routeyou.com/nl-dk/route/vi ... za-wrx-sti
Avatar
Door kakketoe
#368551
The Marshall schreef:
15 jun 2017, 17:35
Probleem >:( :-[
Mijn fiets is niet op tijd klaar, dashbord komt week 26
Kan misschien wel wat anders lenen, maar om op een vreemde motor te gaan heb ik niet zo'n zin aan :no:
Dusssss, ik kan niet mee :(
Zeg het maar, gaan jullie met zun 4 tjes, blazen we de hele boel af??
Volgende keer beter ??
Balen Jos !
Dit is echt ronduit belachelijk,meer als een maand moeten wachten of een dashbord.......geloof dat als ik mijn Tuono zat ben er echt nooooit meer een Aprilia terug komt....
Waardeloos !!!
Avatar
Door Okkie26
#368552
Henk RS 250 schreef:
16 jun 2017, 13:59
Strak plan, vraag een tomtom voor je verjaardag en maak er iets moois mee.

Iets heel anders, ik vind deze route, rondje Zweedse race en andere historie. Het is wel een auto route maar volgens mij prima geschikt voor een paar dagen weg met de motor ook. Plenty interessante stops en uitstapjes. F checken of er niet te veel onverharde stukken inzitten. Scandinavie is geweldiig, je loopt wel leeg op alcohol maar het eten is briljant daar.

https://www.routeyou.com/nl-dk/route/vi ... za-wrx-sti
Ziet er goed uit. En als je het met een auto kan rijden, moet dat met een motor ook lukken.
#368555
gaat er nu niemand begrijp ik............... of heeft er toch nog iemand zin om een leuke tour te maken.
#368558
Ik ga vrijdag gewoon rijden. Denk richting het sieben gebirgte .ben daar nog nooit geweest en zoek daar wel een overnachtingsplaats. Afstand vanaf utrecht ongeveer 200 km. Laat maar weten of je mee wil.

Word ook betalend lid van de ARA!