ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Mille Merckel
#367418
Als vervanging van de Rubberbutt hebben we een alternatief bedacht en wel om 5 landen te doorkruisen in 2 dagen. Het idee is al volgt......
Vertrek vanuit Heerlen op vrijdag 23 juni in de ochtenduren......we rijden dan door Nederland, Belgie, Frankrijk en Luxemburg over een afstand van ongeveer 400 km naar de overnachtingsplaats. De bedoeling is om in Luxemburg te overnachten. Zaterdagochtend rijden we via Luxemburg en Duitsland weer terug naar Heerlen.
De route is voor 98% klaar maar zal aangepast moeten worden aan de overnachtingsplaats.

Graag wil ik weten wie mee wil gaan, zodat ik weet voor hoeveel personen ik een overnachting moet gaan zoeken............en dan de route geheel klaar maken.

Voor de 'Hollenders' is er uiteraard de mogelijkheid om donderdagavond en/of zaterdag te overnachten op onze locatie www.indenhof.nl
Traditioneel afsluiten met een ARA BBQ lijkt me ook een idee........
Avatar
Door G Factory
#367926
In verband met de hotelreservering sluit de inschrijving op dit evenement op 25 mei.
Avatar
Door Henk RS 250
#368028
Oops, heb al een RossiTribune ticket dat weekend.
Iets te veel kilometers voor mij achter elkaar ook. 50 a 60 km op een dag is meer dan genoeg voor mij.
Anyway, voor wie gaat: have fun
Avatar
Door FerBa
#368038
Henk RS 250 schreef:
18 mei 2017, 09:18
Oops, heb al een RossiTribune ticket dat weekend.
Iets te veel kilometers voor mij achter elkaar ook. 50 a 60 km op een dag is meer dan genoeg voor mij.
Anyway, voor wie gaat: have fun
50 a 60 km op een dag????? Wat zeg je nou Henk?! ???
Door Madman59
#368049
Op de agenda sta ik al aangemeld. Hier dan ook nog maar even vermelden. Ik ga lekker meerijden. En 50 a 60 km snap ik echt niet Henk. Zal 500 a 600 bedoeld zijn hoop ik. Anders moeten er mannen in witte pakken jouw kant op.
Door Mille Merckel
#368188
Neen, zelf zal ik niet meegaan........veul te druk met mijn winkeltje in de weekenden. Overigens rijd mijn zoon op Assen in hetzelfde weekend.
Het idee '5 landen in 2 dagen'-rit had ik als alternatief voor de Rubbberbutt bedacht om zo weer een nieuwe frisse rit op de kalender te krijgen. Helaas vallen de inschrijvingen enorm tegen. Ik heb vorig najaar veel tijd gespendeerd aan het maken van een nieuwe route, deze is dan ook zo goed als klaar.

Nu de aantal deelnemers bekend zijn, moet alleen nog een passend hotel gevonden en geboekt worden en vervolgens de route hierop aanpassen.
Ik heb géén tijd om dit laatste stukje af te maken...........voelt zich iemand geroepen?
Avatar
Door The Marshall
#368209
Waar in de buurt had je aan die overnachting gedacht, zal eens een poging wagen.
Hoop alleen dat dat kippehok van mij dan weer sjoege geeft >:(

Word ook betalend lid van de ARA!