ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Madman59
#368565
Ik ga ook mee, vrijdag op pad zaterdag weer terug.
Hoe laat vertrekken we idd handig te weten.

En mss nog wat routes heen/terug en ter plaatse in elkaar zetten?
#368568
Bij mij om 0900 uur Lodewijk de vromestraat 34 3962 vh wijk bij Duurstede we laten ons verrassen door de onroute kaart vanaf de grens. :tease:
#368583
Bert derjant gaat ook mee. Mogelijk nog een overbuurman indien hij niet opgeroepen wordt om ergens een scheepsschroef te repareren. Dus 4 of mogelijk 5 man. We laten ons niet kisten.
#368630
mannen we gaan via het munsterland naar het Teutoburgerwald. Blijven we lekker boven het ruhrgebied.

Heb al een landgasthof geboekt in Lienen dat direct aan het woud licht. Ziet er gemoedelijk uit en ze hebben bier.

Geen Rubberbut, geen vijflanden in twee dagen rit maar wel een tweedaagse Teutoburger woud. Het was wel een hele organisatie hoor........
Maar daar mogen jullie mij d.m.v bier voor bedanken.
Gaan er een mooie en gezellige rit van maken. De onroute kaart laten we het werk doen zodat we weinig snelweg zien.

Tot vrijdagmorgen >:D :crazy: :gaga: :tease:

http://www.altes-farmhaus.de/Ihre-Feier
Door Madman59
#368632
Mooi man, goed geregeld. Tot vrijdagmorgen. Oscar, indien geen katten hulp, bij weggaan de kat flink eten geven en voldoende water. Dan moet t tot zaterdagavond vol te houden zijn.
Door Madman59
#368671
De rit kan te boek als de alternatieve alternatieve rubberbutt. Prima hotel met goed bier goed eten goed volk. Lekker sturen in mooie omgeving. Natuurlijk de vier M's: Meinema's mooiste motor memoires.

Ron bedankt voor de organisatie.

Word ook betalend lid van de ARA!