ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Han
#367413
Zaterdag 8 April is het weer zover: de eerste klassieker van het jaar op de ARA agenda gaan we dan rijden: De Motó 6.5 rit . Lekker ontspannen toeren door midden Nederland. Zoals gebruikelijk betonen we onze eer aan onze roots door even stil te staan bij het monument van de Aprilia Motó 6.5 in Hilversum.

Vanaf 9.00 uur verzamelen we bij Jan van Dam Motoren Dorpsstraat 33 in Oosterhout.
Vertek is om 10.00 uur.

Heb je zin, tijd, gelegenheid... meld je aan . Deze rit moet je een keer hebben meegemaakt.

het bestuur
Moto 6.5_2017.jpg
2017_Motó_6_5_rit.gdb
2017_Motó_6_5_rit.gpx
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#367483
Zo .dat ging ff mis net..ik reed al een tijdje met een compleet andere route...dus ik dook links af achtr meneer superduke aan..maar die ging volgas naar huis....ehhh tja daar dook ik de ring op...dus...gaan zoeken zonder route zag ik niet zitten..dus ben veilig thuis nu hehe..Wel bedankt voor de rit weer vandaag!!Zal volgende keer meer de routes bekijken ofzo gek dat ik zoveel verschillen had... :sorry:
Tot de volgende rit mannen!! :friends:
#367484
WitGedonder! schreef:
8 apr 2017, 14:00
Zo .dat ging ff mis net..ik reed al een tijdje met een compleet andere route...dus ik dook links af achtr meneer superduke aan..maar die ging volgas naar huis....ehhh tja daar dook ik de ring op...dus...gaan zoeken zonder route zag ik niet zitten..dus ben veilig thuis nu hehe..Wel bedankt voor de rit weer vandaag!!Zal volgende keer meer de routes bekijken ofzo gek dat ik zoveel verschillen had... :sorry:
Tot de volgende rit mannen!! :friends:
Oeps, sorry. Maar goed dat je niet meegereden bent anders op de Veluwe beland :crazy:

Het was een beetje fris, maar ik heb heerlijk gereden. Allen bedankt voor de gezelligheid en tot een volgende rit :ok:
Avatar
Door DvY
#367486
Oh witte donder, ook wij hebben lopen tobben met de route dus het lag niet alleen aan jou.
Helaas onderweg ook de 020 chapter kwijt geraakt
Was zeker een leuk ritje en een goed gezelschap!
Op naar de volgende!
#367487
DvY schreef:
8 apr 2017, 17:04
Oh witte donder, ook wij hebben lopen tobben met de route dus het lag niet alleen aan jou.
Helaas onderweg ook de 020 chapter kwijt geraakt
Was zeker een leuk ritje en een goed gezelschap!
Op naar de volgende!
Ja ik had na de lunch een compleet andere route ...ik had hem bekeken op het forum hier en eraf gehaald maar ging ergens wat mis..maar al met al leuke dag gehad hoor(zat nu lekker vroeg aan een koud goud gele rakker hehe)

Tot de volgende rit maar weer!! :victory:
#367493
Was een leuk ritje!! Bedank iedereen!
De route die ik had was ook iets anders dan dat we reden... rare dingen die Garmins :crazy:

Ik hoop dat Othmane met zijn Shiver ook goed thuisgekomen is? We gingen op een gegeven moment over de snelweg naar knooppunt Lunetten, en dan even de A12 op, ergens vanaf daar raakte je 'uit het zicht ...

Hoe dan ook, heerlijk gereden en aan het einde ff stukje richting Wijk bij Duurstede was ook leuk. Ik heb daarna nog leuk binnendoor naar huis gereden via Amerongen/Scherpenzeel/Barneveld/Nijkerkerveen over lekkere op dat moment rustige weggetjes.
Avatar
Door FerBa
#367561
Was inderdaad een gezellig ritje!
Niet helemaal volgens de gemaakte route, moeten allemaal weer ff wennen! ;) ;D

Tot de volgende rit! :bye:

Word ook betalend lid van de ARA!