ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Chriz86
#367271
Allen. Ik ben van plan aanstaande zondag een ritje te maken. Details heb ik nog niet helemaal uitgedacht, maar ik overweeg de rit vanaf Wijk bij Duurstede die afgelopen zaterdag is verreden als Openingsrit.
Zag er leuk uit, maar hier kon ik helaas niet bij zijn, dus misschien leuk voor een herkansing deze zondag! En hopelijk met iets beter weer dan zaterdag natuurlijk :angel:

Is er mogelijk interesse om met een groepje te rijden?

Chris
Avatar
Door FerBa
#367312
Heb helaas andere bezigheden, anders had ik zeker meegegaan Chris!
Avatar
Door Chriz86
#367370
Ik ben de route afgelopen zondag nog wel gaan rijden als solo-evenement. Het was een heerlijk ritje moet ik zeggen!

Na even op de afgesproken verzamelplek gestaan te hebben concludeerde ik dat iedereen er was - 100% opkomst!! - en ben ik gaan rijden. Gelukkig wilde Chris voorrijden en had hij de route op zijn navigatie, anders was het erg onhandig geweest.. :gaga:

Prachtige rit langs mooie plekjes. De meeste stukken weg waren mij al wel bekend maar ik heb toch ook wel een aantal nieuwe stukjes weg ontdekt! Na de rit nog een klein omweggetje naar huis gemaakt en hiermee erbij al met al toch een hele behoorlijke kilometerrijke dag gehad met gelukkig veel zon en weinig regen. :ok:

Word ook betalend lid van de ARA!