ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Wat vinden jullie van een regionale versie van de vallende bladeren rit?

Ik wil één landelijke rit!
7
47%
Lokale ritten lijkt me een goed idee
6
40%
Wat nou vallende bladeren rit, mijn motor staat dan al lang in de huiskamer
1
7%
Ik heb een nog veel beter idee, zie mijn reactie in dit topic
1
7%
#367155
Zoals ieder jaar is er ook in 2017 een laatste clubrit. Dit jaar is de rit ijs en weder dienende gepland op 14 oktober.

Om meer mensen in de gelegenheid te stellen aan de rit mee te doen lijkt het me een goed idee de rit op verschillende locaties te organiseren. Dan hoef je niet een paar uur op de motor door te brengen om de startlocatie te bereiken en nadien weer een paar uur om thuis te komen. Normaal geen probleem maar in de toch wel wat frissere tijd van het jaar iets minder leuk.

Te denken valt aan Noord, Midden, Zuid en West Nederland.

Vinden jullie dit een goed idee? :)

Wie heeft zin om de rit lokaal te organiseren?
#367219
Ik heb gestemd voor 1 landelijke rit. Waarom? Omdat (gebaseerd op de 2x dat ik de vallende bladerenrit heb meegereden, dus misschien heb ik er wel een verkeerd beeld van) degenen die deze rit meerijden, toch wat meer de (winter)doorrijders zijn en de 1 of 2 uur (heel veel meer is het denk ik niet, aangezien de rit meestal wel soort van centraal in het land georganiseerd word?) rijden voor de rit niet zo'n enorm punt vinden. Die 2x dat ik er bij was, was er een handjevol enthousiastelingen die nog wilden rijden. Als je dat vervolgens nog gaat opsplitsen in 3 of 4 regio's sta je met een beetje pech als organisator van een regiorit alleen aan de start... Anderzijds: wellicht vergroot het de opkomst gigantisch en rijd er opeens 25+ man de vallende bladerenrit in meerdere regio's. :kwijl:
#368003
Ik wil graag lokale ritten, zolang er maar minimaal 1 centraal in het land start :crazy:

De vallende bladerenrit is vaak redelijk centraal en hiermee redelijk bereikbaar voor iedereen. Lokale ritten zijn wellicht een goed idee, maar dan moet hier wel animo voor zijn. Ik kan me voorstellen dat het voldoende is één landelijke rit te hebben, of evt. 1 rit vanuit midden NL en 1 vanuit noord...of zuid...of oost.. of west.... Misschien de poll aanpassen om een interessepeiling te doen naar regio's?
#369597
Denk dat regionale ritten wat lastig te organiseren zijn gezien het aantal leden. Ook vinden leden het juist wel leuk elkaar weer eens te ontmoeten bij een rit ( lijkt me)

Ik heb wel voor regionale ritten gestemd omdat ik het anders begreep. gezamelijk vanuit een regio oprijden.

Overigens kan iedereen die dat wil natuurlijk altijd een ritje op het forum zetten in zijn regio! En om dit aan te tonen ga ik zondagmiddag maar eens een rondje NH doen... :)
#369623
De route is klaar en is als bijlage te downloaden.
Start:
10.30 uur
Waar:
McDonalds Alblasserdam
Kelvinring 46, 2952 BG Alblasserdam

Lunch:
Het Vonnis
Dorpsplein 8, 4041 GH Kesteren

Eind van de route:
Vismarkt 7 Heusden.

Meld je aan op de agenda op de website en komt allen!!

M vr gr,
Henk RS 250 Evenementen Commissaris.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#369649
ElSjiepo schreef:
18 mar 2017, 07:48
Ik heb gestemd voor 1 landelijke rit. Waarom? Omdat (gebaseerd op de 2x dat ik de vallende bladerenrit heb meegereden, dus misschien heb ik er wel een verkeerd beeld van) degenen die deze rit meerijden, toch wat meer de (winter)doorrijders zijn en de 1 of 2 uur (heel veel meer is het denk ik niet, aangezien de rit meestal wel soort van centraal in het land georganiseerd word?) rijden voor de rit niet zo'n enorm punt vinden. Die 2x dat ik er bij was, was er een handjevol enthousiastelingen die nog wilden rijden. Als je dat vervolgens nog gaat opsplitsen in 3 of 4 regio's sta je met een beetje pech als organisator van een regiorit alleen aan de start... Anderzijds: wellicht vergroot het de opkomst gigantisch en rijd er opeens 25+ man de vallende bladerenrit in meerdere regio's. :kwijl:
Ondanks mijn stoere praatjes, kan ik er helaas niet bij zijn. :sorry: Zaterdag weer de eerste werkdag na de vakantie... Veel plezier voor een ieder die wel gaat!

Word ook betalend lid van de ARA!