ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#367194
Wanneer word besloten of de rit doorgaat..zou mijn eerte rit worden morgen maar de weersvoorspelling is nogal wisselend voor morgen.Of morgenochtend naar buiten kijken en dan een beslissing nemen?..

Groetjes Michiel
#367195
Normaal gesproken gaan ritten gewoon door. Het kwam wel eens voor dat als er een buitje voorspeld werd het gelijk een doorschuifrit werd. En gaat het conflicteren met andere evenementen op de agenda. De rit staat en maak je keuze of je wel of niet wil komen.
Bij KNMI code rood blijven we thuis :yes:
#367206
Mijn ovb wordt helaas een nee!
Iedereen veel plezier morgen en ik duim dat het droog blijft voor jullie! :friends:
#367217
Chriz86 schreef:
16 mar 2017, 22:24
futuristie rosso schreef:
11 mar 2017, 23:09
Fijn om te horen, maak je ook wat foto's :victory: ....?
Zal me fototoestelletje meenemen :)
Sorry, ik moet helaas ook afhaken. . :no:
Ik heb de halve nacht wakker gelegen en heb beginnende koorts, loopneus en keelpijn. ik kan me niet goed concentreren op het rijden, ik laat deze dus aan me voorbij gaan.
Ontzettend jammer, ik had er flink zin in en het weer valt me eigenlijk nog mee voor vanmiddag als ik de vooruitzichten zie.

Kan iemand anders misschien wat schrijven voor het clubblad? Doe ik het de volgende keer weer.

Veel plezier iedereen!
#367218
Het gaat rustig worden bij de start ben ik bang, want ook ik haak af (ons nieuwe huis is gisteren opgeleverd, dus er moet geklust worden! :yes: )...
#367227
Han..kom gewoon joh..weerberichten zijn weer veranderd..genoeg droge periodes..wegdek wel nat dus rustig met de gashendel..haha ik nu maar ontbijten en klaar maken.Ik check nog wel ff het forum straks ik rij rond 09.30 van huis....
#367231
Iedereen een goede rit toegewenst, wel een beetje voorzichtig he.
Schiet nog even een foto van de opkomst en misschien onderweg ofzo?
Altijd leuk om de thuisblijvers te verblijden met wat men gemist heeft haha!
Voor mijzelf gesproken: de motor staat bij de dealer met een lekke koppakking ... verhinderd dus.

Have fun allemaal!
Ralph.
#367236
Ben weer veilig thuis!!leuke dag gehad!!en..droog gebleven..!!(laatste halfuur naar huis in regen tel ik niet hahaja ik haakte af hehe)Iedereen bedankt voor de gezelligheid..ben iedereen zijn naam ook weer vergeten..incl.voorrijder hehe..zie jullie gauw weer hoop ik met nog beter weer en schonere wegen! :victory:

Groetjes Michiel
#367241
Was leuk gisteren! Om 9.15 op pad vanuit A'veen. Heb Edward na 10 min A2 afgezet (wordt echt tijd voor n regenjasje Edward :yes: ). Maar ondanks het (aanvankelijk) slechte weer, stonden er bij De Engel in Wijk bij Duurstede toch 6 APRILIAs en 1 merkloze motor (Ron heeft beloofd snel een superbikestuur op zn mille te zetten :ok: ) geparkeerd. Top dat we meteen bij de eerste rit weer nieuwe leden mochten verwelkomen! De nieuwe leden mochten- bij wijze van welkom - ook meteen voorrijden (thanks guys).
't was duidelijk nog wat vroeg in het seizoen. We hadden de dijken (en de bijbehorende grindbergjes in de bochten :bye: ) nagenoeg voor onszelf. Tijdens de eerste veertocht werden de motoren geïnspecteerd. Prachtig toch: Aprilias in zandkleuren ;D . We vervolgden onze weg, en sommigen van ons hebben zelfs heel even een waterig zonnetje gezien (ik niet vanwege mn spiegelvizier 8) ). De meeste cafétjes langs de route rekenden duidelijk niet op veel klandizie, en waren dientengevolge gesloten. Met droge bek en volle blaas werd het tempo (na twee uur sturen) wat hoger gelegd, op zoek naar een taveerne met uitspanning. We vonden uiteindelijk Cafe De Koppelpaarden, te Dussen. Meest populair onder de aanwezige Aprilianen: "2 ambachtelijke kroketten". Voorafgaand aan de lunch mocht het gezelschap nog een videoboodschap voor de thuisblijvers opnemen. Einde lunch noteerden we 14.30 op de klok. Voor mij tijd om huiswaarts te gaan. De overige Aprilianen o.l.v. captain Meinema zijn hun weg vervolgd. Wellicht kan iemand nog een stukje schrijven over het laatste stuk van de route(?). Ga straks de originele kleur van mijn thans zandkleurige RSV herstellen. Cheers Rik

Word ook betalend lid van de ARA!