ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Henk RS 250
#366234
Van 13 tm 15 Januari organiseert de TT Hall de Motor Expo Assen.
We zijn gevraagd om daar als ARA aan deel te nemen.
Een vergelijkbare beurs als Utrecht maar dan regionaal.
Is er animo om als vrijwilliger de clubstand te bemensen dat weekend?
3 dagen, 13, 14 en 15 Januari, per dag 3 a 4 mensen voor de clubstand, wederom hetzelfde als Utrecht.
En donderdag opbouwen natuurlijk.

http://www.motorexpo-assen.nl/

Meld je aan en draag de gezelligste motorclub van Nederland uit!!

Henk RS 250
Evenementen commisaris
Avatar
Door Henk RS 250
#366331
Helaas,

Wegens een tekort aan standbemensing gaat onze deelname aan de Motor Expo Assen niet door.

Net als op de Motorbeurs zijn er per dag zeker 4 mensen nodig om de clubstand te bemensen, op te bouwen en zondag weer af te breken. Los van het halen en brengen van de ARA spullen naar de opslag. Te veel werk voor 2 deelnemers. En ik ben ook niet van plan alles alleen te doen, de ARA maak je samen en dus ook de evenementen en beurzen.

Dank en hulde aan diegenen die zich opgegeven hebben om wel te helpen, en excuses voor het niet doorgaan van de deelname aan de Motor Expo.

M vr gr,
Henk RS 250 Evenementen commissaris.
Avatar
Door pipo-de-kloun
#366350
Dit ligt perfect in mijn regio, dus ik had kunnen bemannen, mits ik dat weekend niet op wintersport zou zijn..
Het weekend erna is de motorbeurs van het noorden in Groningen. Dit is vrijwel een kopie van de beurs in Assen, maar dan beter bezocht.
Zijn we daar als club ook voor benaderd?

Word ook betalend lid van de ARA!