ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Rik D
#366475
Gezellig, ik ben d'rbij :ok: (ben waarschijnlijk wel iets mistig van the night before ... speel nl op 3 feb met m'n bandje in Bluesclub Maloe Melo, Amsterdam, of mag ik hier geen reclame maken 8) )
tot dan! Rik
Avatar
Door Bert77
#366477
Rik D schreef:Gezellig, ik ben d'rbij :ok: (ben waarschijnlijk wel iets mistig van the night before ... speel nl op 3 feb met m'n bandje in Bluesclub Maloe Melo, Amsterdam, of mag ik hier geen reclame maken 8) )
tot dan! Rik
Je kunt er natuurlijk ook een ara uitje van maken Rik :ok:
Avatar
Door robz
#366505
Capo dei Capi schreef:Zaterdag 4 februari 2017 is de Algemene Ledenvergadering

Locatie: Restaurant "Oud Leusden", Vlooswijkseweg 1, 3832 RG Leusden

1. 12:00 uur - Ontvangst met koffie, thee, koek en tekenen presentielijst door allen
Ik zal er zijn!

Als er iemand wil meerijden vanuit Haarlem-Amsterdam geef maar n brul
Avatar
Door robz
#366506
Birdy schreef:Helaas kan ik de benoeming voor m'n penningmeesterschap zelf niet bijwonen :gaga:
jij gaat er gewoon vanuit dat het een hamerstukje is? we verwachtend wel een degelijke presentatie van elk aspirant bestuurslid...!! :angel: 8)
Avatar
Door robz
#366516
Okkie26 schreef:Speeeeeeeeeeeeeeeechhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!

precies.... met al die moderne techniek kun je best een speech opnemen op je telefoon en insturen.... :angel:

ik zeg kom maar lekker uit je comfort zone!! 8) ;D
Avatar
Door FerBa
#366549
Rik D schreef:Gezellig, ik ben d'rbij :ok: (ben waarschijnlijk wel iets mistig van the night before ... speel nl op 3 feb met m'n bandje in Bluesclub Maloe Melo, Amsterdam, of mag ik hier geen reclame maken 8) )
tot dan! Rik
Gaaf man, eigen band! :ok: \
Kans is groot dat ik ook wat "mistig" zal zijn van de vorige avond, want ik ga uiteten met een aantal collega's wat traditiegetrouw zal eindigen in de kroeg! :P ;D
Avatar
Door robz
#366567
Rik D schreef:Gezellig, ik ben d'rbij :ok: (ben waarschijnlijk wel iets mistig van the night before ... speel nl op 3 feb met m'n bandje in Bluesclub Maloe Melo, Amsterdam, of mag ik hier geen reclame maken 8) )
tot dan! Rik
ik voel een clubuitje opkomen op vrijdagavond! wat speel jij rik?
Avatar
Door FerBa
#366631
Was weer een constructieve en gezellige ALV met goede opkomst! :ok: :friends:
#366636
:ok:

\Volgende keer gaan we voor de 50 :friends:

Wanneer kwam de agenda online, weet nu al niet meer wanneer ik verlof moet hebben :-[
Zal wel met de leeftijd samenhangen(denk wees ze maar voor) :rotfl2:
Avatar
Door Bert77
#366645
The Marshall schreef::ok:

\Volgende keer gaan we voor de 50 :friends:

Wanneer kwam de agenda online, weet nu al niet meer wanneer ik verlof moet hebben :-[
Zal wel met de leeftijd samenhangen(denk wees ze maar voor) :rotfl2:
Heb je dit jaar wel extra vrij brieven om je je buiten Limburg te verplaatsen dan???

Word ook betalend lid van de ARA!