ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Mille Merckel
#365952
laatste jaren struggelen we een beetje met de Rubberbutt........de uitdaging qua kilometers, sponsoring enzo lijkt eruit te zijn.
ik ben er al een tijdje op aan het broeden en ondertussen is er een ei gelegd. Wat vinden jullie van dit alternatief?...

5 landen-2 dagen rit.

vertrek op vrijdag vanuit Heerlen met een tourrit van circa 340 kilometer. Overnachting in Luxemburg betreffende vrijdag. Zaterdag tourrit terug naar Heerlen van wederom circa 340 kilometer. Zaterdagavond BBQ en sterke verhalen. Zondag ontbijt en terug naar huis.
de rit gaat door Nederland, Belgie, Frankrijk, Luxemburg en Duitsland.

graag jullie mening ;)
Avatar
Door kakketoe
#365953
Ik vind het een hartstikke leuk idee,maar nou ben ik sowieso altijd gek op weekendjes weg :ok:
Beter dan zo'n dagje zoveel mogelijk kilometers maken,in mijn ogen waanzin !
Avatar
Door kakketoe
#365959
Big Chris schreef:Goed plan :ok: Wanneer? 16-17 juni? :yahoo:
Ik zou het even later plannen aankomend jaar , Hemelvaart valt dit jaar heel laat....
Misschien een week of 2 later ?
Door Mille Merckel
#365962
de datum maakt mij op zich niet zo veel uit, echter vind ik dit een beslissing van het bestuur. ik heb de route al klaar en een Hotel op het oog, kwestie van concreet een datum plannen.
Wellicht een onderwerp voor de ALV............
Avatar
Door robz
#365995
The butt werd altijd verreden in de buurt van de langste dag omdat we veel daglicht nodig hadden..... 1000km is een aardig stukje om op 1 dag weg te knallen. Het huidige voorstel is een leuk voorstel maar iets heul anders dan een rubberbutt en qua planning kan het ook rond een andere datum.

Als er geen animo is moet je gewoon stoppen met de Rubberbutt. Of er een event van maken wat 1x per 3 jaar plaatsvind ofzo. Iets bijzonders.

Lange buitenlandritten vind ik sowieso leuk. Alles tussen 2-7 dagen heeft mijn aandacht! Zou het alleen anders noemen. "weekend buitendland" ofzo. Gelijk weer een vast item op de agenda! Sluit graag aan.

grtz 8)
Avatar
Door robz
#366001
Capo dei Capi schreef:We hebben als bestuur deze rit al in de agenda staan voor 2017 ! Verdere details volgen tzt. De agenda zal binnenkort worden gepubliceerd.
top!
ben benieuwd naar de plannen! wil evt wel helpen met organisatie van eea....
Avatar
Door Capo dei Capi
#366002
Dank je wel voor het aanbod Rob. Top!
robz schreef:
Capo dei Capi schreef:We hebben als bestuur deze rit al in de agenda staan voor 2017 ! Verdere details volgen tzt. De agenda zal binnenkort worden gepubliceerd.
top!
ben benieuwd naar de plannen! wil evt wel helpen met organisatie van eea....

Word ook betalend lid van de ARA!