ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Henk RS 250
#365436
Zaterdag 24 September is het weer zover,
De Dijkenrit 2016.

Ook voor deze rit zoeken we vrijwilligers voor het uitzetten en voorrijden van de rit.

Meld je aan en stuur je suf :ok:

M vr gr,
Henk RS 250 Evenementen Commissaris.
Avatar
Door Big Chris
#365450
Wat vinden we van deze route? --> 170 km

Afbeelding

Voor een wat langere dijkenroute kunnen we ook een rondje IJsselmeer doen, hoewel er eerder dit jaar al een paar leden een soortgelijk rondje hebben gemaakt. --> 375 km

Afbeelding
Door ElSjiepo
#365565
Ik kan helaas niet mee (want vakantie :yahoo: ), maar ik stem voor de lange route! :tease:
Avatar
Door Big Chris
#365672
De voorkeur lijkt te gaan naar het rondje IJsselmeer. Ruim 380 km, goed te doen dus :crazy: , maar je kunt ook ergens op de route aanpikken en bijvoorbeeld via de Houtribdijk de route een stuk inkorten. Shell station Harderwijk heb ik startpunt gemaakt, vertrek 09u00. Half elf /elf uur zijn we bij de eerste koffiestop in Oudemirdum. Half uurtje koffie leuten en dan door richting de afsluitdijk om rond een uur of een bij de lunchstop in Medemblik aan te komen. Na Medemblik zakken we af richting Amsterdam. Hier pakken we een klein stukje snelweg en komen we uit in Muiden bij Ome Ko. Hierna volgt het laatste stuk(je) richting Oosten met als eindpunt Harderwijk. De genoemde tijden zijn een indicatie. Wie gaat er mee?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door FerBa
#365717
Jammer van de tegenvallende animo Chris.
Had graag meegegaan, maar ik heb helaas al andere plannen.
Door dick
#365725
Ik zou gekozen hebben voor de Gelderse dijkenrit, maar morgen Herbst-treffen van de Duitse Motó 6.5-vrienden aan de Möhnesee/Sauerland en dat is vanuit Arnhem een rit van 400km. Iedereen bij dit mooie weer nog lekkere km's gewenst! Vr.gr. Dick
Avatar
Door robz
#365727
lees net pas... moet bekennen dat ik hier (te) weinig kom......

misschien wat boards samenvoegen zodat er wat meer leven in het forum komt??
Avatar
Door FerBa
#365740
Denk dat de topics van ritten wat meer Sticky gezet moeten worden, als dat niet gedaan wordt vallen ze snel terug tussen de topics van ritten/evenementen die al geweest zijn en vallen ze ook niet snel op!
Avatar
Door Gerrit
#365755
Oproep helaas gemist, was graag mee gegaan, dit jaar minder dan 1000 km gereden dus had we zin in een ritje.

Dat inloggen werkt ook niet, moet steeds opnieuw inloggen. Word er flauw van en dan laat ik het maar achterwege.

Word ook betalend lid van de ARA!