ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#365267
Voor mij de eerste rit met de 'Aprilia club', maar dat is zeker voor herhaling vatbaar! 8)
Was een mooie rit, vooral het eerste deel was eigenlijk non-stop bochten en uiteraard ook wel een leuke afsluiting met de bitterballen!

Bedankt voor de rit en de gastvrijheid! Tot een volgende keer.
#365268
Het was een heerlijke dag met een mooie rit, goed voorgereden door Ronald en over prima weggetjes.
Nooit geweten dat er een circuit door de Biesbosch liep. :crazy: Leuk ritje.

Ron en Jonneke, hartelijk bedankt voor de gastvrijheid en de goede verzorging van de inwendige mens!
#365269
Het was me een eer en genoegen om met de Aprilia Riders een dagje op stap te zijn. Gelukkig scheen de zon niet te veel maar was de temperatuur lekker.

Op de heenreis via het dijkje naar Wijk bij Duurstede gereden. Dat was toch behoorlijk wennen, ik heb veel te lang niet meer motor gereden. Bij aankomst zag ik een busje van de schilder maar het was de verkeerde, ik moest 20 meter verderop zijn. Iedereen was er al en het was gezellig ARA druk!

Al snel klonk de gong en zijn we op pad gegaan in twee of drie groepjes (heb ik niet op gelet). Over het algemeen reden we op wegen die ik ken, maar het circuit van de Biesbosch was mij nieuw. Superglad asfalt en helemaal niet druk. Toch goed opgepast want als je eraf gaat zit je meteen onderaan de dijk en in het water.

Veel pontjes aangedaan, na afloop had ik been muntgeld meer over.

Iedereen is gelukkig zonder problemen en zonder incidenten weer heelhuids thuis gekomen.

Op een enkel incident na met een dame in Polootje die niet gewend is om zelf te kijken, maar onze voorrijder was alert.

En na afloop lekkere bitterballen, buiten in de tuin!



Ron en Jonneke van harte bedankt!

Word ook betalend lid van de ARA!