ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#365097
De rit start in Wijk bij Duurstede om 09:30, het adres Lodewijk de Vromestraat 34. U bent welkom vanaf 08:30 .
Gaarne bij aankomst rekening houden met het geluid i.v.m. omwonenden De koffie en de gevulde koeken staan voor u klaar in onze achtertuin. Na afloop is er nog een gezellig samenzijn in de achtertuin met een drankje en de gebruikelijke bitterballen. voor alcohol vrij bier wordt gezorgd.

Deze keer zullen we via de dijken een rondrit maken lang de Biesbosch.Het route bestand komt a.s. week beschikbaar in dit topic. Nu maar hopen op goed weer en veel deelnemers.


Ron en Jonneke :friends:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#365218
futuristie rosso schreef:hoop geklooi om de tracks samen te voegen. Maar hierbij de route. Kijk hem zelf ook nog even na.
Ron, het ziet er bij mij nogal chaotisch uit. Je gaat over rechte wegen in plaats van de dijk? Bij alle punten maakt hij bij mij een U-bocht terug de rechte weg op.

Kortom bij mij wordt het niets, maar ja ik ben ook helemaal lost in Basecamp dus ik rij wel achteraan.
#365219
Gerrit schreef:
futuristie rosso schreef:hoop geklooi om de tracks samen te voegen. Maar hierbij de route. Kijk hem zelf ook nog even na.
Ron, het ziet er bij mij nogal chaotisch uit. Je gaat over rechte wegen in plaats van de dijk? Bij alle punten maakt hij bij mij een U-bocht terug de rechte weg op.

Kortom bij mij wordt het niets, maar ja ik ben ook helemaal lost in Basecamp dus ik rij wel achteraan.
Ik vrees dat deze route ook heel veel problemen gaat geven.....mss kan er iemand nog even snel naar kijken en de route aanpassen ??
#365222
futuristie rosso schreef:gooi de oude route maar weg. Ik heb de route opnieuw gemaakt in basecamp zonder tracks te gebruiken.

Heb het oude bestand vervangen door het nieuwe bestand. :ok: :ok:
Ziet er een stuk beter uit Ron,ik heb alleen het begin en eindpunt iets verder uit elkaar gelegt.
Lijkt me een leuke route,wel weer zin in een leuk ritje....Tot Zaterdag :yahoo:
#365224
futuristie rosso schreef:gooi de oude route maar weg. Ik heb de route opnieuw gemaakt in basecamp zonder tracks te gebruiken.

Heb het oude bestand vervangen door het nieuwe bestand. :ok: :ok:

Ziet er in eerste instantie erg mooi uit. Maar nadat ik het heb geladen in de Zumo is het ineens 507 Kilometer lang geworden. Hij gaat drie keer midden Nederland doorrijden...... :gaga:

Ik rij achteraan en ik volg wel. De route lijkt helemaal nergens op nadat ik het heb geladen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Word ook betalend lid van de ARA!