ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#365012
Ook dit jaar nèt voor de fabrieksreis........is het jaarlijkse clubweekend in Heerlen.
een ideale 'opstap' richting Italie en een lekker gezellig weekend voor de Aprilioten.
De route word gemaakt in overleg, en voor de fabrieksreizigers kan er een kortere versie gemaakt worden. Laat het dan weten of je komt en of je de toerrit meedoet.

Wederom word er een arrangement aangeboden en is reeds online om te boeken:
*Voor € 55,- kun je 2 nachten slapen op de Hooizolder, 2 ochtenden ontbijt en op zaterdag een sappige BBQ

*Voor deelnemers van de Buitenlandrit hebben we een 'one-night stand' aanbieding:
Voor € 35,- kun je zaterdagnacht een bedje boeken en aansluiten bij de ARA-BBQ...!
let op, deze prijs is alleen voor Apriliamembers.

http://www.indenhof.nl/reserveren/ kies 'arrangementen slaapzaal
#365082
Hele weekend geboekt, zaterdag lekker warmdraaien voor de Buitenlandrit, maar mijn voorkeur gaat wel uit naar een korte uitvoering van de tourrit :secret: :wobblesign: !
#365083
Madman59 schreef:Arrangement geboekt. Geen buitenlandreis deelnemer, dus voor degenen die daar aan deelnemen, stoor je niet aan mn jaloerse blikken e.d.
Had je je gewoon moeten opgeven om mee te gaan! :tease:
#365302
Slappe hap hier ???

Route ?? door het begin van de Eifel wil ik jullie niet sturen, daar wordt momenteel veel gecontroleerd.
Belgie ?? :no:
Zit te denken aan een rondje door het Bergische Land
Je moet dan 1 uur Autobahn pakken en kunt dan lekker relaxed sturen.
Heb een rondje van 200 km op de plank liggen, zeg het maar :friends:
Is incl heen en terug 400 km
Of heeft Maurice nog plannen ?

grtsls Jos
#365357
The Marshall schreef:Slappe hap hier ???

Route ?? door het begin van de Eifel wil ik jullie niet sturen, daar wordt momenteel veel gecontroleerd.
Belgie ?? :no:
Zit te denken aan een rondje door het Bergische Land
Je moet dan 1 uur Autobahn pakken en kunt dan lekker relaxed sturen.
Heb een rondje van 200 km op de plank liggen, zeg het maar :friends:
Is incl heen en terug 400 km
Of heeft Maurice nog plannen ?

grtsls Jos
Lijkt mij een leuke route! :yes: :ok:
#365413
Henk RS 250 schreef:Unfortunally Peanutbutter, ik heb een andere afspraak gemaakt en moet dus afzeggen. Veel plezier in het Bergische Land en in Slovenie natuurlijk.
Henk RS 250
Andere afspraak gemaakt, terwijl deze al was geboekt Henk!? ??? :rtfm: :no:
#365414
Over slappe hap gesproken hier, als ik van het aantal deelnemers hieruit gaat zijn we dus met 4 man/vrouw met het Clubweekend, toch wel een beetje dramatisch dieptepunt!!! ???


Route ziet er leuk uit Jos, maar dat zelfs jij niet gaat!!! :rtfm: :rtfm: :rtfm:
#365415
Ik weet nog dat ik de eerste paar jaar van mn lidmaatschap het "clubweekend" heb overgeslagen.... waarom? tja eigenlijk omdat ik niet goed had begrepen wat het inhield... een "heel weekend" met vreemden op "een hooizolder" ... dat klonk toch meer als een vriendenclubje waar je niet zo bij aan kon sluiten.....

Niets is minder waar! en de hooizolder bleken comfortabele bedjes te zijn, gelegen boven een supergezellige bar met allemaal motorrijders en rijdsters en het hele weekend is voornamelijk een leuke toertocht op zaterdag met gelijkgestemden en een gezellige BBQ ter afsluiting.

Oftewel.... laagdrempeliger kan haast niet... feel free to join en als je je even meldt op dit forum wordt er op zaterdagochtend zeker even op je gewacht!

:friends: :yes:
#365419
robz schreef:Ik weet nog dat ik de eerste paar jaar van mn lidmaatschap het "clubweekend" heb overgeslagen.... waarom? tja eigenlijk omdat ik niet goed had begrepen wat het inhield... een "heel weekend" met vreemden op "een hooizolder" ... dat klonk toch meer als een vriendenclubje waar je niet zo bij aan kon sluiten.....

Niets is minder waar! en de hooizolder bleken comfortabele bedjes te zijn, gelegen boven een supergezellige bar met allemaal motorrijders en rijdsters en het hele weekend is voornamelijk een leuke toertocht op zaterdag met gelijkgestemden en een gezellige BBQ ter afsluiting.

Oftewel.... laagdrempeliger kan haast niet... feel free to join en als je je even meldt op dit forum wordt er op zaterdagochtend zeker even op je gewacht!

:friends: :yes:
Inderdaad Rob! :yes:

Dus mensen kom op en geef je op! :ok:
#365420
FerBa schreef:
robz schreef:Ik weet nog dat ik de eerste paar jaar van mn lidmaatschap het "clubweekend" heb overgeslagen.... waarom? tja eigenlijk omdat ik niet goed had begrepen wat het inhield... een "heel weekend" met vreemden op "een hooizolder" ... dat klonk toch meer als een vriendenclubje waar je niet zo bij aan kon sluiten.....

Niets is minder waar! en de hooizolder bleken comfortabele bedjes te zijn, gelegen boven een supergezellige bar met allemaal motorrijders en rijdsters en het hele weekend is voornamelijk een leuke toertocht op zaterdag met gelijkgestemden en een gezellige BBQ ter afsluiting.

Oftewel.... laagdrempeliger kan haast niet... feel free to join en als je je even meldt op dit forum wordt er op zaterdagochtend zeker even op je gewacht!

:friends: :yes:
Inderdaad Rob! :yes:

Dus mensen kom op en geef je op! :ok:
Klinkt gezellig. Ik ga mee :crazy:
#365427
Ik tel 5 zaterdag-route-rijders. Is al een aardig groepje zo.

Ik kan me zeker aansluiten bij de mening over laagdrempeligheid. Er is geen beslotenheid, vriendengroep ed. waar je je in moet werken. Openminded mensen, gezelligheid, leven en laten leven. Pak je brommer en tuf een stukje mee en daarna lekker een stukje eten en drinken enzo.

Word ook betalend lid van de ARA!