ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door robz
#364418
Enkele jaren terug zijn we met een paar man wezen kamperen. Waarom? Gewoon om het eens een keer gedaan te hebben! Tentje opbinden en gaaan!

Was een topvakantie. Beetje lafjes wel want we hebben precies 0 dagen gekookt op de camping maar so what? was leuk om te doen en een pizzaatje of een restaurantje is net even makkelijker. En gelukkig bleef het droog want anders hadden we echt een hotelletje gescoord.... :angel:

Dat soort kamperen dus... als het leuk is en anders niet....

Ik ben wel weer te porren voor zoiets .. weekje of 5 dagen eind juli ofzo... Of eind september... liefhebbers hier?
Avatar
Door Okkie26
#364429
Op zich wel,


Maar ik heb geen tent, geen bedje, geen slaapzak..


En vooral, ik denk dat de vrije dagen nu wel een keer op zijn...

Ik houd het ff in de gaten...
Avatar
Door robz
#364435
tja die vrije dagen.... I snap

heb net een tentje en een mat gescoord online dus denk dat ik maar eens ga beginnen met een weekendje ofzo :angel:
Avatar
Door kakketoe
#364459
Misschien een leuk idee voor 2017,een Buitenlandrit ala "Tour de France" ofzo.
Ik heb zat leuke adresjes op gedaan de afgelopen jaren,ben er volgend jaar zeker weer voor teporren.
Kan iedereen ook een beetje aan het kampeer idee wennen :victory:
Avatar
Door robz
#364463
kakketoe schreef:Misschien een leuk idee voor 2017,een Buitenlandrit ala "Tour de France" ofzo.
Ik heb zat leuke adresjes op gedaan de afgelopen jaren,ben er volgend jaar zeker weer voor teporren.
Kan iedereen ook een beetje aan het kampeer idee wennen :victory:
das wel een goeie

dit jaar weekendje oefenen en dan volgend jaar het echte werk! 8)
Avatar
Door kakketoe
#364471
Zou mooi zijn als het vroeg in het seizoen zou zijn,net voor de school vakanties bijvoorbeeld.
Motor campings zijn vaak maar open tot begin september.

Koken heb ik ook een hekel aan op vakantie,vaak kun je heerlijk op de camping op naast gelegen dorp een hapje eten.

Enigste wat je eigenlijk nodig heb is een tent,slaapzak en een luchtbed/matje.
De rest vind ik persoonlijk overbodig !

Fijn dat jij zo'n topic start Rob,begint gelijk alweer tekriebelen :ok:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door kakketoe op 13 jun 2016, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door robz
#364490
kakketoe schreef:Zou mooi zijn als het vroeg in het seizoen zou zijn,net voor de school vakanties bijvoorbeeld.
Motor campings zijn vaak maar open tot begin september.

Koken heb ik ook een hekel aan op vakantie,vaak kun je heerlijk op de camping op naast gelegen dorp een hapje eten.

Enigste wat je eigenlijk nodig heb is een tent,slaapzak en een luchtbed/matje.
De rest vind ik persoonlijk overbodig !
Juni volgend jaar ergens?

Idd koken doe ik ook niet aan...... :angel: 8)
Avatar
Door kakketoe
#364493
robz schreef:
kakketoe schreef:Zou mooi zijn als het vroeg in het seizoen zou zijn,net voor de school vakanties bijvoorbeeld.
Motor campings zijn vaak maar open tot begin september.

Koken heb ik ook een hekel aan op vakantie,vaak kun je heerlijk op de camping op naast gelegen dorp een hapje eten.

Enigste wat je eigenlijk nodig heb is een tent,slaapzak en een luchtbed/matje.
De rest vind ik persoonlijk overbodig !
Juni volgend jaar ergens?

Idd koken doe ik ook niet aan...... :angel: 8)

Is prima Rob !
Denk dat je er wel minimaal 1½ week voor uit moet trekken,wel ff leuk weer een rondje Frankrijk :yahoo:


Even wat info.....4x motor-Camping (Altijd koud bier :secret: )

www.motocamp.nl/index.php/nl

www.lecampingmoto.net/index_NL.html

www.camping-rendezvous-moto.com/accueil_nl.php?lang=nl

www.motorhotel.eu
Avatar
Door Okkie26
#364523
robz schreef:
kakketoe schreef:Zou mooi zijn als het vroeg in het seizoen zou zijn,net voor de school vakanties bijvoorbeeld.
Motor campings zijn vaak maar open tot begin september.

Koken heb ik ook een hekel aan op vakantie,vaak kun je heerlijk op de camping op naast gelegen dorp een hapje eten.

Enigste wat je eigenlijk nodig heb is een tent,slaapzak en een luchtbed/matje.
De rest vind ik persoonlijk overbodig !
Juni volgend jaar ergens?

Idd koken doe ik ook niet aan...... :angel: 8)
BBQ kan toch wel?
Avatar
Door kakketoe
#364524
Okkie26 schreef:
robz schreef:
kakketoe schreef:Zou mooi zijn als het vroeg in het seizoen zou zijn,net voor de school vakanties bijvoorbeeld.
Motor campings zijn vaak maar open tot begin september.

Koken heb ik ook een hekel aan op vakantie,vaak kun je heerlijk op de camping op naast gelegen dorp een hapje eten.

Enigste wat je eigenlijk nodig heb is een tent,slaapzak en een luchtbed/matje.
De rest vind ik persoonlijk overbodig !
Juni volgend jaar ergens?

Idd koken doe ik ook niet aan...... :angel: 8)
BBQ kan toch wel?
Ik ga er iedergeval niets voor meenemen,vind het altijd zo'n gedoe.....zit ik net aan een kouwe klets aan de stamtafel lekker een beetje slap teauwehoeren,word ik weer aan het werkgezet :crazy:
Terwijl ze die spare-ribs ook zo voor mijn neus kennen zetten :yes:
Avatar
Door kakketoe
#364535
Big Chris schreef:Leuk idee. Koken is op zich geen probleem. Maar die meuk die je mee moet slepen en de afwas :( :help:
Ik heb gewoon nooit geen zin om tekoken in de vakantie,doe ik al het hele jaar....op het moment dat ik wegga mag een ander dat lekker voor mij doen !
Ben al al snel tevreden,pizzatje of een simpele schotel is al snel goed genoeg !
En ja inderdaad je gaat steeds meer zooi mee nemen,want als je gaat koken moet er ook weer een stoeltje mee,want je wilt toch kunnen zitten.
Kamperen is voor mij slapen op een camping,het liefst een Motorcamping en eten aan de stamtafel of in naastgelegen dorp :bye:
Avatar
Door Okkie26
#364536
Big Chris schreef:Leuk idee. Koken is op zich geen probleem. Maar die meuk die je mee moet slepen en de afwas :( :help:
Hoezo?

Plastic borden en bestek. En de lekkerste biefstuk komt van een vieze bbq. Pot witte bonen op de bbq zetten, en als ie uit elkaar klapt zijn de bonen warm...
Avatar
Door Big Chris
#364541
Okkie26 schreef:
Big Chris schreef:Leuk idee. Koken is op zich geen probleem. Maar die meuk die je mee moet slepen en de afwas :( :help:
Hoezo?

Plastic borden en bestek. En de lekkerste biefstuk komt van een vieze bbq. Pot witte bonen op de bbq zetten, en als ie uit elkaar klapt zijn de bonen warm...
De lekkerste biefstuk bak je op een schoon (gebrand) rooster en gaar je na in een oven. Eet smakelijk :friends:
Avatar
Door Big Chris
#364545
Okkie26 schreef:eerste kampeerdag bij Chris in de tuin...
Haha. Dat kan natuurlijk ook. Je tentje moet je wel ergens anders neerzetten. Meer dan twee puptentjes passen niet op ons grasperkje O0
Avatar
Door robz
#364571
kakketoe schreef:Ik ga er iedergeval niets voor meenemen,vind het altijd zo'n gedoe.....zit ik net aan een kouwe klets aan de stamtafel lekker een beetje slap teauwehoeren,word ik weer aan het werkgezet :crazy:
Terwijl ze die spare-ribs ook zo voor mijn neus kennen zetten :yes:
net alsof ik mezelf hoor! 8) :yes:
:ok:
Avatar
Door Okkie26
#364633
Okkie26 schreef:Op zich wel,


Maar ik heb geen tent, geen bedje, geen slaapzak..


En vooral, ik denk dat de vrije dagen nu wel een keer op zijn...

Ik houd het ff in de gaten...

eehhh,,


Net in de on line shop van de LIDL besteld...


Tentje, slaapzak, en slaapmatje. 62 euro was ik klaar..

Wanneer gaan we?? Weekendje 'proberen' een keer?
Avatar
Door kakketoe
#364656
Dit jaar gaat echt niet meer lukken,Rob had wel plannen geloof ik ?

Voor volgend jaar ben ik er wel bij,heerlijk rondje motor campings....dus geen schreeuwende kinderen !!!!
Volgen mij is hier best al wel wat animo voor :yahoo:
Avatar
Door kakketoe
#364687
Voor dat iedereen elkaar de hersens in slaat wat betreft de planning voor 2017 :crazy:
De schoolvakanties beginnen 8 juli....of is het geen probleem om in de schoolvakanties tegaan ???
Wat heeft wie z'n voorkeur ?
Rob maak jij is een mooi planning :friends:

Word ook betalend lid van de ARA!