ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door G Factory
#364076
Op zaterdag 11 juni wil Jan Spannenberg ( www.rijcoachspannenberg.com ) een rijvaardigheidstraining op de openbare weg verzorgen voor ARA leden.
Jan heeft tijdens het Hemelvaart weekend 2 dagen bergtraining gegeven Waar de deelnemers veel van hebben geleerd.
De dag start in de omgeving van Amersfoort om 9.00 uur en zal tot 17.00 uur duren. Er kunnen 4 deelnemers per instructeur mee, zijn er meer dan 4 deelnemers dan neemt Jan een extra instructeur mee.
De kosten zijn € 300,00 per instructeur, dat is dan € 75,00 per deelnemer.

De inschrijving is tot 1 juni.

Het bestuur
Avatar
Door G Factory
#364121
De instructeur kijkt het niveua van de groep aan en past hier de opleiding van de dag op aan.
#364137
Sooooooo, dat gaat me een verrassing worden :ok:
1000cc 90 graden V-Twin 119 pk , heren maak je borst maar nat :help:
Ik zou wel even voor andere bandjes kijken, anders ...............
Avatar
Door Birdy
#364138
The Marshall schreef:Sooooooo, dat gaat me een verrassing worden :ok:
1000cc 90 graden V-Twin 119 pk , heren maak je borst maar nat :help:
Ik zou wel even voor andere bandjes kijken, anders ...............
Thanks, hoop er de rubberbutt mee te kunnen rijden. Nieuwe voor Slovenie :) Heb er een nieuwe achterband bij maar die zit op een andere velg (de originele) dus die kan ik er ook op zetten voor Slovenie :ok:
Avatar
Door robz
#364149
denk dat Jos bedoelt dat de achterband op een slick lijkt.....

in close up denk ik aan de bandjes te zien dat hij op het circuit gebruikt is!

heb evt nog wel setje banden liggen die zijn ingereden op circuit ( ca 400km) en nog duizenden km meekunnen....
Avatar
Door Birdy
#364151
robz schreef:denk dat Jos bedoelt dat de achterband op een slick lijkt.....

in close up denk ik aan de bandjes te zien dat hij op het circuit gebruikt is!

heb evt nog wel setje banden liggen die zijn ingereden op circuit ( ca 400km) en nog duizenden km meekunnen....
Ja klopt, volgens de vorige eigenaar kreeg hij altijd de circuit banden van een vriend. Weet natuurlijk niet zeker of dit gelul is of niet :) Kan er wel mee de weg op :)

En thanks, zeker geïnteresseerd in dat setje
Avatar
Door Birdy
#364158
Capo dei Capi schreef:Hoi Berdien,

Van harte met je nieuwe bike! Ziet er goed uit! (niet de rs weg doen he...)

Birdy schreef:Ik ga heel graag mee met het nieuwe familie lid! :D
Thanks! En geen zorgen ;) de RS is een blijvertje :)
Avatar
Door Birdy
#364166
TuonoPeet schreef:Terug naar je oude liefde?? veel plezier met de Suuz
Thanks! Dat heb je goed onthouden. Mijn eerdere ervaringen met Suzuki hebben zeker een rol gespeeld in mijn keuze voor deze fiets. Vooral erg fijn dat ze niet stuk te krijgen zijn ;) Later waarschijnlijk wel weer terug naar de Italianen maar dat was voor nu om meerdere redenen even niet haalbaar :)
Avatar
Door Birdy
#364186
Gert-Jan Tuono schreef:
Birdy schreef:Ik ga heel graag mee met het nieuwe familie lid! :D
Ziet er goed uit zo'n SV, ga je vast een mooie motortijd aan beleven :ok: :ok: En wij ook :wobblesign:
Thanks! Ik heb er ontzettend veel zin in :D Nu zal het iig niet aan de motor liggen als ik een bergpas niet op kom ;)
#364311
Als je met 2 deelnemers gaat wordt het een lesje van € 150,00 :'(
De instructeur kost altijd € 300,00 per dag.
Moeten wij het wel door laten gaan als er maar 2 mensen van deze dag gebruik willen maken?
Avatar
Door Birdy
#364321
G Factory schreef:Als je met 2 deelnemers gaat wordt het een lesje van € 150,00 :'(
De instructeur kost altijd € 300,00 per dag.
Moeten wij het wel door laten gaan als er maar 2 mensen van deze dag gebruik willen maken?
Nee dat lijkt me niet, dan spaar ik dat geld liever op voor een gps of nieuwe bandjes voor Slovenie

Ik zal wel even kijken of ik op een andere manier nog een gevorderde rijopleiding kan doen dit zomer, lijkt me ideaal om op een verantwoorde manier m'n nieuwe motor te leren kennen :victory:

Met de ARA meerijden is ook verantwoord je motor leren kennen... 8)

Word ook betalend lid van de ARA!