ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Henk RS 250
#364065
Clubleden,
De jaarlijkse Veluwe rit en het bezoek aan Superpole wordt een gecombineerd evenement, dwz een rit met als eindpunt Superpole in Kaatsheuvel.
De route volgt zsm.
Exccuses voor de erg late posting van deze evenementen, zoals ik eerder elders op het forum heb aangegeven ontbreekt mij de tijd om de diverse evenementen deugdelijk voor te bereiden. We zoeken nog naar een evenmentencomissaris om ritten en dergelijke te coordineren en organiseren.
M vr gr,
Henk RS 250
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door FerBa
#364093
Route is geplaatst, alleen zal deze zich op en rond de Veluwe beginnen en eindigen en niet bij Superpole in Kaatsheuvel zoals vermeld in de openingspost.
Avatar
Door Big Chris
#364097
FerBa schreef:Route is geplaatst, alleen zal deze zich op en rond de Veluwe beginnen en eindigen en niet bij Superpole in Kaatsheuvel zoals vermeld in de openingspost.
Ziet er leuk uit, het weer ook. Verzamelen bij Hotel Restaurant Hoog Soeren rond een uur of 10?
#364102
Prima Chris,

Ik ben er rond 10:00 uur. :ok:
Groeten,
John
Big Chris schreef:
FerBa schreef:Route is geplaatst, alleen zal deze zich op en rond de Veluwe beginnen en eindigen en niet bij Superpole in Kaatsheuvel zoals vermeld in de openingspost.
Ziet er leuk uit, het weer ook. Verzamelen bij Hotel Restaurant Hoog Soeren rond een uur of 10?
#364111
Chris, Gerard en ik hebben vandaag een heerlijke Veluwe rit gereden. Lekker veel bochten gedraaid.
Ferry, bedankt voor het uitzetten van de mooie rit.

Chris en Gerard bedankt voor de gezellige dag :friends:

groeten,
John

Word ook betalend lid van de ARA!