ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door AAshiver750
#368332
Dag allen!
Ik heb toch maar eens de moeite genomen om op het forum te kijken, en dat NA het betreffende weekend.. Foei! Maar bij deze wilde ik vertellen dat het erg leuk was jullie te leren kennen, maar hier laten we het maar bij..
Haha nee grapje, ik zie sommigen van jullie zondag wel weer met een lekker Friese oranjekoek. Want het lekkerste spul komt uit Friesland jongens!
Tot snel! :bye:
Avatar
Door robz
#368424
AAshiver750 schreef:
6 jun 2017, 20:29
Dag allen!
Ik heb toch maar eens de moeite genomen om op het forum te kijken, en dat NA het betreffende weekend.. Foei! Maar bij deze wilde ik vertellen dat het erg leuk was jullie te leren kennen, maar hier laten we het maar bij..
Haha nee grapje, ik zie sommigen van jullie zondag wel weer met een lekker Friese oranjekoek. Want het lekkerste spul komt uit Friesland jongens!
Tot snel! :bye:
:rotfl2: ^-^
Avatar
Door FerBa
#368808
super!
En? Test geslaagd?
Avatar
Door The Marshall
#368908
malle eppie schreef:
11 jul 2017, 07:53
Nog een "cadeautje" uit Luxemburg € 49,- voor overschrijding van de snelheid met 6 km/h.
Foei Anton, maar 6 km ?? ;D
Weet je ook waar??
Avatar
Door The Marshall
#368924
Toch maar eens naar Hans Anders dan!! ;)
radar-N7-bourscheid-lipperscheid-4310-1.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door robz
#368931
malle eppie schreef:
12 jul 2017, 08:39
Ja, Lipperscheid N7. Was een stukje doorgaande route, misschien zelfs wel een vaste paal...
oops.... we hebben nog een dagje samen gereden herinner ik me... ::) :help:

dat is nu precies waarom in die N wegen probeer te vermijden.... :sorry: mijn tropische verassing uit oostenrijk kwam pas na een maand of 4.... wie weet of er nog wat komt.....
Avatar
Door malle eppie
#368934
robz schreef:
13 jul 2017, 00:04
malle eppie schreef:
12 jul 2017, 08:39
Ja, Lipperscheid N7. Was een stukje doorgaande route, misschien zelfs wel een vaste paal...
oops.... we hebben nog een dagje samen gereden herinner ik me... ::) :help:

dat is nu precies waarom in die N wegen probeer te vermijden.... :sorry: mijn tropische verassing uit oostenrijk kwam pas na een maand of 4.... wie weet of er nog wat komt.....
Wees maar niet bang Rob, dit was op vrijdag.

Had een beetje haast om bij het hotel terug te komen, aangezien ik de rest van ons groepje even daarvoor uit de spiegels was verloren hoeven die ook niets te vrezen.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16

Word ook betalend lid van de ARA!